December 6, 2006
skiroy wrote: Isåfall kan du ju fråga resten i forumet som har damer i deras avatar... 😉
Visa mig några stycken så kan jag fråga dom.. det är inte många jag sett som har det 😉
Den där klaus verkar ha någon.. transvestit eller något som bild, mer kvinnoliknande bilder har jag inte sett hos någon.. :blink:
February 12, 2003
opA87 wrote: Visa mig några stycken så kan jag fråga dom.. det är inte många jag sett som har det 😉
Den där klaus verkar ha någon.. transvestit eller något som bild, mer kvinnoliknande bilder har jag inte sett hos någon.. :blink:
Det är inte alla som är bönder och har fobi mot kvinnor.
December 6, 2006
Mean Machine wrote: Det är inte alla som är bönder och har fobi mot kvinnor.
Snacka om att du kan gå offtopic på vilken mening som helst. :roflmao:
Vad har fobi mot kvinnor med det jag skrev att göra ? :bok:
Och.. svaret på din "fråga" är väl nej, om inte annat.. om det nu var en fråga.
October 22, 2002
opA87 wrote: Snacka om att du kan gå offtopic på vilken mening som helst. :roflmao:
opA87 ska väl tom till sin arbetsgivares dotters födelsedag?
September 12, 2001
fisken wrote: Han har förstått de att man ska få tag på dom unga så man kan forma dom själva 😉
Fast opA är ju 20 och hon 16.
Det slutar bara med att det är han som blir omformad...
Jag behöver bara ta en titt på din sign. 😉
"Saker går inte allltid som man har tänkt sig, särskilt när flickor inblandade "
October 22, 2002
skiroy wrote: Det slutar bara med att det är han som blir omformad...
Jag behöver bara ta en titt på din sign. 😉"Saker går inte allltid som man har tänkt sig, särskilt när flickor inblandade "
Det behöver inte vara så. Gäller bara att låta dom tro att dom får forma/bestämma osv. 🙂
Min signatur har iofs varit den samma i snart 4 år. Nu är det bara bra på den fronten. Ramlade över en flicka för snart 1 år sedan.
February 12, 2003
opA87 wrote: Snacka om att du kan gå offtopic på vilken mening som helst. :roflmao:
När har den här tråden varit on-topic?
Jag försökte uttrycka lite sarkasm, vilket av vissa människor kan tolkas humoristiskt, av andra (typ dig/ilg@dd) som stötande.
1 Guest(s)