November 27, 2003
Massa jävla tjafs från tangentbordstuffingar fram och tillbaka. Håll käften hela högen annars kommer jag och mitt gäng på 327 f.d. curlingspelare och bränner ner eran brevlåda, sparkar in dörren och klubbar ner er med våra borstar. DE ÄR INTE MJUKA DIREKT, eller ja inte hårda heller, men om man vevar snabbt så gör det ganska ont, typ.
I alla fall, käften på er jävla samer, finnar och allt vad ni kan vara! Det här är Sverige och här ska det tydligen bara bo rasrena indier från 2000 före kristus så det så! BAH!
//Andreas
February 12, 2003
Delph1 wrote: Massa j**la tjafs från tangentbordstuffingar fram och tillbaka. Håll käften hela högen annars kommer jag och mitt gäng på 327 f.d. curlingspelare och bränner ner eran brevlåda, sparkar in dörren och klubbar ner er med våra borstar. DE ÄR INTE MJUKA DIREKT, eller ja inte hårda heller, men om man vevar snabbt så gör det ganska ont, typ.
I alla fall, käften på er j**la samer, finnar och allt vad ni kan vara! Det här är Sverige och här ska det tydligen bara bo rasrena indier från 2000 före kristus så det så! BAH!
//Andreas
Fan vad off-topic du är, vi diskuterar ju lastbilar här.
August 11, 2005
Delph1 wrote: Massa j**la tjafs från tangentbordstuffingar fram och tillbaka. Håll käften hela högen annars kommer jag och mitt gäng på 327 f.d. curlingspelare och bränner ner eran brevlåda, sparkar in dörren och klubbar ner er med våra borstar. DE ÄR INTE MJUKA DIREKT, eller ja inte hårda heller, men om man vevar snabbt så gör det ganska ont, typ.
I alla fall, käften på er j**la samer, finnar och allt vad ni kan vara! Det här är Sverige och här ska det tydligen bara bo rasrena indier från 2000 före kristus så det så! BAH!
//Andreas
Bring it on biatch 😎
March 14, 2001
opA87 wrote: Jag har aldrig varit för kaffe och dricker det max en gång i månaden heller när sällskapet bestämmer det.. resten av tiden dricker jag energidrycker istället.. är väl kaffe i princip, bara mer socker :blink:
Dricker du bara energidryck för koffeinets skull? 🙄
Jag blir ytterst pyttejättelite påverkad/pigg av koffein. Kaffe dricker jag för att det är gott.
Delph1 wrote: Kaffe är för mesar.
//Andreas
Vad kallas då pajaser som inte dricker kaffe?
🙄
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 6, 2006
Snorch wrote: Dricker du bara energidryck för koffeinets skull? 🙄
Jag blir ytterst pyttejättelite påverkad/pigg av koffein. Kaffe dricker jag för att det är gott.
Vet inte ?
När jag dricker Powerking eller Red bull gör jag det bara för energins skull, men efter att ha testat Burn gör jag det både för de va / är gott samt för koffeinets skull..
När man går upp 04.00 på morgonen är det ganska gott med en energikick till frukosten.
csm101 wrote: He Men 😎
Trams..
En riktig karl dricker naturligtvis kaffe..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
dree wrote: Japp latte machiatto med extra mjolk! :bgrin:
Ursäkta mej, men jag minns med bestämdhet att jag skrev KAFFE.
2 Guest(s)