September 8, 2003
chippen wrote: [quote=Pierre C][quote=chippen][quote=Pierre C][quote=chippen]Annars så tror jag att blue fox har kängor i ganska feta storlekar...
Jag tror inte han är ute efter svarta skinnstövlar med nitar på 😛
Nu tycker jag att du har lite fördommar... 🙄
Ja kanske.. ursäkta.
Det gör ingenting det stämmer ganska bra i vilket fall som hällst :bgrin:
Yesh. Jag vet, jag ahr inge fördomar.. Bara fakta 😉
May 17, 2002
Har också problem med att hitta bigfootdojjer. Har fått anledningen förklarad för mig så här.
När sko affärerna köper in skor så kommer de i partier:
ex.
3x 39:or
5x 40:or
8x 41:or
15x 42-44:or
8x 45:or
5x: 46:or
3x: 47:or
Tycker att det är lite wierd att skoaffärerna inte kan köpa in fler av vilka storlekar de vill
January 28, 2003
Krqagyzzz wrote: Tycker att det är lite wierd att skoaffärerna inte kan köpa in fler av vilka storlekar de vill
Tror de kan det, men antagligen så blir det dyrare per par om de bara beställer hem enstaka. Sedan så handlar det kanske lite om vilja också 😛
Jag har iaf lyckats få hembeställt ett par skor 🙂
August 20, 2001
jojjehojj wrote: Jo, man tycker att skobutikerna kunde ta in stora storlekar i några skomodeller i alla fall.
Kommer förhoppningsvis ändras snart... De standardmått (för kläder & skor) som används idag är från 70-talet. Mycket har ju hänt sedan dess och jag har för mig att de håller på med en ny sammanställning...
October 26, 2002
Smirnoff wrote: [quote=MrWeizel]Jag har däremot normalstora fötter, 43or 😛
Kan vara jävligt svårt att hitta skor i den storleken också vill jag lova, särskilt på rea då de tar slut först typ 😕
Du är inte ensam, har precis samma problemos
inte jag dock då jag håller mig till mina gamla ruttna converse och mina "nästan" sproylans nya vegan-kängor
January 28, 2003
festisMER wrote: Märket AND 1 har skitsnygga basketskor (tycker jag iallafall).
Spelar man basket är man ofta lång.
Borde man inte ha större fötter än normalt då?
Borde dom då inte ha lite större storlekar i basketskor?
Om det är skor som är inriktade mot funktion och design så bör det ju vara så tycker man.
May 17, 2002
MrWeizel wrote: [quote=Krqagyzzz]Tycker att det är lite wierd att skoaffärerna inte kan köpa in fler av vilka storlekar de vill
Tror de kan det, men antagligen så blir det dyrare per par om de bara beställer hem enstaka. Sedan så handlar det kanske lite om vilja också 😛
Jag har iaf lyckats få hembeställt ett par skor 🙂
Sant det du säger.. formulerade mig lite fel bara.. menade mest dä de tar hem en ny skocollection eller vad man skall säga.
1 Guest(s)