June 3, 2001
Det här är ju bara för roligt..
Min 60 giggare har rasat... :burn:
ALLA mp3z, bra att spara vid formatering, spel är borta.. typ.. fan.. :banghead: :gunsfire: :bash:
Först ladda den som en tok i 5-10 minuter.
Sen skulle jag inte och kolla bland mp3orna, får ett felmeddeland och katalogen är tom.
Jaja.. startar la om datorjäkeln då.
Hänger sig i uppstart.. vafan svär jag.
Rycker ur strömmen till disken, datorn startar utan problem.
Så nu sitter jag här och har i princip bara Windows att leka med.
December 10, 2002
Jag lider verkligen med dig... *snyft* 🙁
Speldator: Intel Core i7 3770K @ 4,54GHz w/ Corsair Hydro H100, ASUS P8Z77-V Pro, 4x4GB G.Skill Trident 2400 MHz, Gigabyte GeForce GTX 780 Ti 3GB OC, (system)Samsung SSD 840 Series 500GB, 500GB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 (externa) 320GB +1TB + 1TB + 2TB +2TB (USB3) BenQ G2750 27" + BenQ 24" G2420HDBE
3DMark 2011 Scores
F.d användarnamn: dest
May 1, 2003
heimdal wrote: skadeglädjen borde komma.. men sympati yttrar sig istället..
vad var de för mp3z du hade då? har du suttit å spelat in när du låter som en bil kanske? bbbrrrruuumummummm
Heimdal: hehe 🙂
Gueno: Låter riktigt tråkigt.. så jobbigt när sånt händer.. har iofs aldrig hänt mig men man har ju haft andra problem..
October 27, 2001
Mind wrote: [quote=x-per]Verkligen synd när sånt händer!
Såg att det stod i "PC FÖR ALLA" att man kunde lägga in disken i frysen en stund å sen sätta in den så kanske man hinner rädda lite!
ehh ? vad för det för nytta då ?
fanns det nån förklaring.
Det kanske är önskedrömmanden om att problemen endast uppstår då hddn är 'tillräckligt' varm (mer påfrestningar/skörare ju varmare det blir). De flesta komponenterna i datorn gillar ju kyla. 😛
R.I.P. Guenos hdd och allt hemmagjort material på den.
2 Guest(s)