February 12, 2002
Är Yran i Östersund större än PDOL i Piteå?
Vart kan jag hitta betalande besökarantal för de olika festivalerna? Googlat men är för kass på att googla för att hitta.
Sen är det någon som vet om det stämmer att de stängt ner campingen på havsbadet helt för kidsen under 25?! Vilken lång och skön tradition de förstör i såna fall...
March 14, 2001
Nja, hitta det här nu när jag kollade deras sida:
http://www.pite-havsbad.se/eve.....r_och_ler/
30år eller barnfamiljer är välkommen.
Om det får sätta en åldersgräns?
Ja kan väl inte tänka mig att det inte skulle få det, finns väldigt många campingar och dylikt där det är en åldersgräns på 20-25 iaf, bla på Gotland när vi var dit förra sommaren.
September 12, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Är Yran i Östersund större än PDOL i Piteå?
Vart kan jag hitta betalande besökarantal för de olika festivalerna? Googlat men är för kass på att googla för att hitta.
Sen är det någon som vet om det stämmer att de stängt ner campingen på havsbadet helt för kidsen under 25?! Vilken lång och skön tradition de förstör i såna fall...
Ja yran är ju större. Du kan istället bo på festivalcampingen ute vid södra hamn ifall du tänker dig att besöka PDOL.
Klart värt det jämfört med havsbadet. Taxi kostar till och från..
Men men...sedan kommer jag fortfarande ihåg en däckad kråkis på sunes under PDOL. 😉
February 12, 2002
Nja, jag bara mindes tillbaka till de ljuva minnerna när man bara gick in på pdol en dag och festade ute på havsbadscampingen resten av kvällarna. Vaknade lagom till att solen började lysa på spirorna.. 😉
Å ja var inte däckad, jag bara vilade ögonen lite i väntan på Lasse skulle gå upp scen. 😉 Tyst nu. 😛
1 Guest(s)