January 22, 2006
Va i h*lvete är detta att man ska bli arg på självaste jul afton...
HUR kan dom slopa svensson svensson, det är ju lika mkt tradition som Kalle Anka...
Aa, jag är då RIKTIGT besviken på SVT.
Det är ju klockan 20.00 som man börjar ta d lungt, kolla på svensson svensson och ta en liten fika och skratta åt det.
👿
ultima wrote: svensson svensson är nog det enda julprogrammet jag gärna tittar på, och så tar dom bort det? :/
Skrota kalle anka-skiten och ge mej mitt svensson svensson...
VA?? Har du smuttat för mycket glögg?
Kalle Anka och Karl-Bertil Jonssons julafton är ju typ fundamenten som julfirandet vilar på..
:cy:
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 29, 2003
ilg@dd wrote: [quote=ultima]svensson svensson är nog det enda julprogrammet jag gärna tittar på, och så tar dom bort det? :/
Kalle Anka och Karl-Bertil Jonssons julafton är ju typ fundamenten som julfirandet vilar på..
Kalle anka är en fin tradition.
Men Karl-Bertil, det kan dom väl skippa?
Det är nog det sämsta på hela julen.
whak wrote: [quote=ilg@dd][quote=ultima]svensson svensson är nog det enda julprogrammet jag gärna tittar på, och så tar dom bort det? :/
Jajjamän, och sen föreslår du väl att det ska stå Coca Cola på julbordet också va?..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 22, 2006
ilg@dd wrote: [quote=ultima]svensson svensson är nog det enda julprogrammet jag gärna tittar på, och så tar dom bort det? :/
Precis men du glömde lägga till Svensson Svensson
October 31, 2003
whak wrote: [quote=ilg@dd][quote=ultima]svensson svensson är nog det enda julprogrammet jag gärna tittar på, och så tar dom bort det? :/
Nu förstår jag, någon har "whak"at dig i huvudet så att du har förlorat förståndet!
March 10, 2002
Json_81 wrote: [quote=Lehto]
Det är ju klockan 20.00 som man börjar ta d lungt, kolla på svensson svensson och ta en liten fika och skratta åt det.
👿
Jag trodde kl 20 var då man hällde upp groggen? :bgrin:
Nej, börjar vid 14. Måste ju ha alkohol i blodet om man ska lyckas genomlida Kalle Anka.
November 22, 2001
Dehman wrote: [quote=Json_81][quote=Lehto]
👿
Nej, börjar vid 14. Måste ju ha alkohol i blodet om man ska lyckas genomlida Kalle Anka.
Nej nej, då dricker man glögg. Sen är det snaps och öl.
Sen whisky. Och då bör klockan ha hamnat runt 20 och det e groggdags 🙂
March 10, 2002
Json_81 wrote: [quote=Dehman][quote=Json_81][quote=Lehto]
👿
Nej nej, då dricker man glögg. Sen är det snaps och öl.
Sen whisky. Och då bör klockan ha hamnat runt 20 och det e groggdags 🙂
Så du gör så, jag kör öl all the way 🙂
Alkohol på julafton??
Det är ju barnens högtidsdag, låt dom slippa fyllesvin då åtminstone..
[Image Can Not Be Found]
Finns liksom över 360 andra dagar att tratta i sej på..
April 24, 2007
håller med ilg@dd . dricka tycker jag att man aldrig ska göra framför barnen. det påverkar dem mycket mer än man tror. sjlävklart negativt ...
January 13, 2003
ilg@dd wrote: Alkohol på julafton??
[Image Can Not Be Found] Finns liksom över 360 andra dagar att tratta i sej på..
Vi mellan 18-25år tar till alkoholen för att glömma alla fiaskon tidigare år.
May 1, 2005
beta wrote: [quote=ilg@dd]Alkohol på julafton??
[Image Can Not Be Found] Finns liksom över 360 andra dagar att tratta i sej på..
Vi mellan 18-25år tar till alkoholen för att glömma alla fiaskon tidigare år.
Vilket sker på juldagen och inte på julafton. 🙄
2 Guest(s)