January 23, 2002
Ångrar att jag inte kunde hålla käften stängd efter massa alkoholintag på en fest, det fick konsekvenser långt därefter, inklusive ännu värre alkoholintag på en annan fest vid senare tillfälle som också fick följder. :arg:
Sen finns det säkert fler saker jag ångrar men inte som jag kommer på nu, men visst poppar det upp saker i minnet med jämna mellanrum om saker som man ångrar. 🙄
October 1, 2002
Jag ångrar att jag råkade strula med en lesbisk tjejpolare till mig. Detta hände för en månad sen, eller två.
Tilläggas kan att vi båda var rejält druckna. Självfallet 'dissade' vi varann direkt efter att fyllan släppt ... Dagen efter :bgrin:
Huga, så man skämdes efter det hela 🙁
October 25, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Jag "förförde" en flicka medans jag hade tråkigt på ett lan,, fick henne att ta av sig lite för mig.. Vad hon inte visste var vid det laget hade jag fått upp det på storbildsskärmen.. 😀 Fast det ångrar jag inte,, hon fick aldrig veta å jag spelade inte in så ingen skada skedd..
hahaha, ROFL :rollsmile:
February 7, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Jag "förförde" en flicka medans jag hade tråkigt på ett lan,, fick henne att ta av sig lite för mig.. Vad hon inte visste var vid det laget hade jag fått upp det på storbildsskärmen.. 😀 Fast det ångrar jag inte,, hon fick aldrig veta å jag spelade inte in så ingen skada skedd..
Kan du skicka filmen??? 😀
August 20, 2001
Imperial Tim wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Jag "förförde" en flicka medans jag hade tråkigt på ett lan,, fick henne att ta av sig lite för mig.. Vad hon inte visste var vid det laget hade jag fått upp det på storbildsskärmen.. 😀 Fast det ångrar jag inte,, hon fick aldrig veta å jag spelade inte in så ingen skada skedd..
-=*ThE_cRoW*=- wrote: fick aldrig veta å jag spelade inte in så ingen skada skedd..
🙄
February 7, 2003
DiDi wrote: [quote=Imperial Tim][quote=-=*ThE_cRoW*=-]Jag "förförde" en flicka medans jag hade tråkigt på ett lan,, fick henne att ta av sig lite för mig.. Vad hon inte visste var vid det laget hade jag fått upp det på storbildsskärmen.. 😀 Fast det ångrar jag inte,, hon fick aldrig veta å jag spelade inte in så ingen skada skedd..
-=*ThE_cRoW*=- wrote: fick aldrig veta å jag spelade inte in så ingen skada skedd..
🙄
sorry.. my misstake...
January 28, 2003
I stort sett alltid så har jag inställningen att det som hänt har hänt, och då är det inte lönt att ångra sig. Det är ju ingenting man kan "rätta till" ändå!
Men visst, en del saker ångrar jag, men inget jättestort, och oftast är det någon ekonomisk miss jag gjort eller ännu hellre att jag för en gångs skulle INTE la en kall kommentar i vissa lägen
February 3, 2003
Zyrus wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=LorD_Kvadd] tindy_14 : Det var den snyggaste avataren jag sett på NH!! 😀
det är väll den där hemskingen eller?
Nä dä där är en trevlig lite fillur!!
Eller hur är han!! 😀 maskerad nu på fredag! Ska klä ut mig till han 😀
Massa smink och svart hår färg!!
May 17, 2002
LorD_Kvadd wrote: [quote=Zyrus][quote=Krqagyzzz][quote=LorD_Kvadd] tindy_14 : Det var den snyggaste avataren jag sett på NH!! 😀
det är väll den där hemskingen eller?
Nä dä där är en trevlig lite fillur!!
Eller hur är han!! 😀 maskerad nu på fredag! Ska klä ut mig till han 😀
Massa smink och svart hår färg!!
¨
stackare..
October 27, 2001
Kanske första och sista gången jag håller med KragrigalianenzZz.
Det jag ångrar mest, som jag kommer på nu, är att jag moddade en lyktstolpe med bilen (som är "familjens"). Det fick inga hemska följder, endast några tusen hit och dit, men det som är värst är att föräldrarna nu sitter inne med detta ess. Då kan de slita fram det och spela på mitt samvete; illa, illa. 😛
2 Guest(s)