September 16, 2002
sPaZz wrote: [quote=MrWeizel]I stort sett alltid så har jag inställningen att det som hänt har hänt, och då är det inte lönt att ångra sig. Det är ju ingenting man kan "rätta till" ändå!
Håller med där, så därför ångrar jag mig i stort sett aldrig över någonting. 🙂
Jag har i alla fall inte gjort på bort mig på så sätt att jag skämt ut mig.
"Man kan bara skämma ut sig själv."
Vad spelar det för roll?
Men det jag ångrar mest av allt: Jag sålde min Super Nintendo samling för några år sedan, och jag hatar mig själv för det! Enhet, kontroller, mus, scope (bazooka), converter, Super Gameboy och omkring 70 spel. Spel som Earthbound, Street Fighter 2 (och Turbo) Super Metroid, Zelda och Secret of Everquest.
Fyyy satan vad jag ångrar det!!!!
May 17, 2002
Extatic wrote: ångrar en massa saker. Skulle gärna vilja åka tillbaks i tiden och få dom ogjorda......
hehe, du har inte haft en tanke på att bikta dig?
October 16, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=Extatic]ångrar en massa saker. Skulle gärna vilja åka tillbaks i tiden och få dom ogjorda......
hehe, du har inte haft en tanke på att bikta dig?
.se ska det ju va...
October 1, 2002
Gueno wrote: Dåså..
Låt höra hur du gjorde.
Helt ointressant egentligen;
Till en början drack vi båda på tok för mycket. Detta under en förfest på runda 5 timmar. Så chans att lära känna varann fick vi allt 🙂
Väl på nattklubben började det hela som ett vad mellan mig och en polare. Vilken jag för övrigt var skyldig pengar.
Något i stil med: "Om jag får omkull henne är jag inte skyldig dig några pengar längre, ok?"
Svaret löd väl: "Visst"
Därefter minns jag inte mycket av vad som hände innan jag stod och strulade med henne på dansgolvet. Jag har tyvärr ingen aning om vad hon själv var ute efter.
Och *host*. Jag vann vadet. :bgrin:
Fler detaljer än så får du tyvärr inte, 'Don Juan'
January 28, 2003
Gueno wrote: Doh..
Jag kallar det feteflax.. eller så var/är hon bisexuell.
Jag slår ett slag för det.Förök att få omkull en bög med en tjej så får vi se hur lätt det är.
Men Gueno, att du inte testat det!
Säg att du är bög och deala med dina polare att de ska börja slå vad med tjejer typ "Fatta vad mycket respekt du får om du lyckas få omkull honom, han är ju bög!"
:bgrin:
Risken är att de sprider ryktet, men du sitter ju ändå bara hemma
June 3, 2001
MrWeizel wrote: [Men Gueno, att du inte testat det!
Säg att du är bög och deala med dina polare att de ska börja slå vad med tjejer typ Fatta vad mycket respekt du får om du lyckas få omkull honom, han är ju bög!
Hmm.. tål att tänkas på..
Jo.. är inte den typen av människa som är ute och ränner hela tiden.
January 23, 2002
Gueno wrote: [quote=MrWeizel][Men Gueno, att du inte testat det!
Säg att du är bög och deala med dina polare att de ska börja slå vad med tjejer typ Fatta vad mycket respekt du får om du lyckas få omkull honom, han är ju bög!
Hmm.. tål att tänkas på..
Jo.. är inte den typen av människa som är ute och ränner hela tiden.
Hmm, idén tål helt klart att tänkas på :-k 🙄
October 1, 2003
Har inget speciellt som jag kommer på just nu som jag ångrar... Möjligen att jag glömde bort att fråga datakillen på dataföretaget om det var integrerat ljudkort på moderkortet *köpt i torsdags* så blir att fara å köpa ett sådant snart också 😐
Jag är faktiskt granne med Plupp..
3 Guest(s)