October 6, 2003
pewe` wrote: Har inget speciellt som jag kommer på just nu som jag ångrar... Möjligen att jag glömde bort att fråga datakillen på dataföretaget om det var integrerat ljudkort på moderkortet *köpt i torsdags* så blir att fara å köpa ett sådant snart också 😐
1. Det heter datorkille och datorföretag.
2. Om man inte ser att det är integrerat ljud på ett moderkort så kanske man bör se sig om eter en ny hobby? :bgrin:
September 17, 2001
Jag hade världens finaste flickvän, men vi kom in i en period då vi grälade in del. När hon var/är sur vill hon dra sig undan och buttra, vilket fick mig som ser lätt och ljust på saker å ting att sura till efter 1½ år. Därför sade jag till på skarpen å det slutade med att hon gjorde slut. "Vi kan vara kompisar", löd det typ.
"Nej, tack. Hej då", svarade jag.
Visste att vi älskade varandra, men jag ville att hon skulle komma tillbaks till mig utan att jag ens sade något til henne, så jag höll käften, och hon hörde aldrig av sig :'(
Jag har kontaktat henne nu, vi är goda kompisar, men jag älskar henne fortfarande, och hon mig, för det har hon sagt. Hela hennes familj hatar mig efter att jag sårade henne, så de gånger vi ses är vi hemma hos mig eller ute och ränner. Hon har dessutom en ny snubbe, och månaderna räknar på.. känns jävligt tungt. Blir depp när jag tänker på det.
October 1, 2003
BearznaiL wrote: [quote=pewe`]Har inget speciellt som jag kommer på just nu som jag ångrar... Möjligen att jag glömde bort att fråga datakillen på dataföretaget om det var integrerat ljudkort på moderkortet *köpt i torsdags* så blir att fara å köpa ett sådant snart också 😐
1. Det heter datorkille och datorföretag.
2. Om man inte ser att det är integrerat ljud på ett moderkort så kanske man bör se sig om eter en ny hobby? :bgrin:
1. Jag är norrlänning jag har rätt att snacka annorlunda ^^
2. haha det var visst integrerat ljudkort. :bok:
Jag är faktiskt granne med Plupp..
1 Guest(s)