March 27, 2003
niro wrote: Ta en isbit och kyl ner lite först. Sen noppar du, det gör inte så ont.. 🙂 Bit ihop!
Drar inte huden ihop sig då? Gör det inte ondare då?
Jag skulle tro att det är bättre som ToTT_e sa, att ta dom när man kommer ur duschen och är lite varm...
Bilder blir det inga... Inget att se! :cy:
March 20, 2003
Gamblor wrote: Nu måste jag lägga en liten smärre protest mot den metrosexuella kulturen som breder ut sig. Låt kroppen vara som gud/kaosteorin/livsrandomgeneratorn skapar den. Bara för att en fransk bög-modeguru säger att det är fult med ihopvuxna eller buskiga ögonfransar eller ögonbryn eller vad det nu är som felar, så behöver måste det inte vara fult enligt resten av människosläktet.
Ta mitt inlägg med en nypa salt för ikväll känner jag mig fruktansvärt rant-sugen.
Du skriver ju själv att det är fel, är inte fel ofta=fult.
December 15, 2003
Eh.. när mina näshår börjar växa för långt så tar jag kökssaxen och klipper ner det lite, i stort sett det enda jag gör, skulle jag sitta och "noppa" (i och försig så äger jag en pincett-kan få en jevlig spåga i fingret som morakniven inte kan peta ut) så skulle jag tänka mig själv i högklackat etc så det gör jag inte.
Nog en generationsgrej, yngre generationen idag håller på som endast bögar gjorde för tjuge år sen.
November 22, 2001
Krqagyzzz wrote: [quote=Json_81]Det finns grejer man kan kleta på efter man noppat så att det blir mindre irriterat.
Vet dock inte vad de heter 🙁
jag skulle gissa på att det är ordet salva du söker :bok: :bgrin:
😀
Ja ungefär 🙂
Fast jag tror inte det funkar med alla salvor 🙂
November 22, 2001
LorD_Kvadd wrote: Jag brukade be min lilla kussin noppa mina innan, dock får syrran gör det då och då men jag orkar inte bry mig så mycket mer. Har typ samma problem men efter ett tag så bryr man sig inte.
Har funderat på att raka av dom helt faktiskt...
En kille i lumpen gjorde det, det såg förjävligt ut.
Så låt bli det.
March 21, 2003
obelix wrote: [quote=adamnassjo]Neam och obelix Låter lite overkill men det är en idé iaf...
coalan Jag är djupt sårad.
Gamblor Jag vill inte förminska mina ögonbryn för att en fransk bög sagt att det är snyggt, jag gör det för att jag tycker det är fult som det är just nu.. (Referensen kommer dock troligtvis från Frankrike och gayträsket... 😉 )
Man kan bedöva med Xylocain, och det blir permanent, du slipper att göra det igen.
låter bra....:d
2 Guest(s)