Stort problem: Ögonbrynen...|Page 3|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Stort problem: Ögonbrynen...
Krqagyzzz
Member
Medlem
Forum Posts: 7176
sp_UserOfflineSmall Offline
741758
October 8, 2004 - 3:34 pm
sp_Permalink sp_Print

egentligen är det inte klokt hur fåfänga alla är, även här i ett hårdvaruforum. bara en lite tanke.

ocz
Member
Medlem
Forum Posts: 3178
741771
October 8, 2004 - 3:43 pm
sp_Permalink sp_Print

Rakar mina sen plockar ja bort dom hårstråna som e mindre, då e de lättare att träffa rätt.

Jonas Klar
Member
Medlem
Forum Posts: 15897
741788
October 8, 2004 - 3:54 pm
sp_Permalink sp_Print

coalan wrote: i r teh blond, så de syns ändå inte

Jag är också blond, men mina ögonbryn är svarta. Resten av all grov kroppsbehåring med, men inte ben/armar osv... 😉

Jonas Klar
Member
Medlem
741791
October 8, 2004 - 3:56 pm
sp_Permalink sp_Print

Krqagyzzz wrote: egentligen är det inte klokt hur fåfänga alla är, även här i ett hårdvaruforum. bara en lite tanke.

Du är ganska ensam av dig..? Får en känsla av att du absolut inte har tjej iaf...;)

Krqagyzzz
Member
Medlem
Forum Posts: 7176
741806
October 8, 2004 - 4:10 pm
sp_Permalink sp_Print

AMD_RULEZ wrote: [quote=Krqagyzzz]egentligen är det inte klokt hur fåfänga alla är, även här i ett hårdvaruforum. bara en lite tanke.

Du är ganska ensam av dig..? Får en känsla av att du absolut inte har tjej iaf...;)

jag menade inte något negativt, inte alls så. Jag tyckte det bara var kul att höra den sanning som excisterar. Din sistnämnda (den första kan du ta och äta upp :P) antagning är däremot korrekt men jag klagar inte för det [Image Can Not Be Found].

Jonas Klar
Member
Medlem
741812
October 8, 2004 - 4:15 pm
sp_Permalink sp_Print

Krqagyzzz wrote: [quote=AMD_RULEZ][quote=Krqagyzzz]egentligen är det inte klokt hur fåfänga alla är, även här i ett hårdvaruforum. bara en lite tanke.

jag menade inte något negativt, inte alls så. Jag tyckte det bara var kul att höra den sanning som excisterar. Din sistnämnda (den första kan du ta och äta upp :P) antagning är däremot korrekt men jag klagar inte för det [Image Can Not Be Found].

Ok, tur för dig att du inte är ensam... Det andra är däremot lite tråkigare...:)

CoLiC
Member
Medlem
Forum Posts: 3697
741818
October 8, 2004 - 4:25 pm
sp_Permalink sp_Print

Mina ögonbryn växer också ihop, men jag bryr mig inte, ingen annan heller.

Det där är bara hjärnspöken unge man, ut med dem, låt dina ögonbryn vara som dom är!

Och vill du överbevisa mig så blir det bilder som krävs!

Vajsman
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 929
742024
October 8, 2004 - 8:47 pm
sp_Permalink sp_Print

hehe...tjejen brukar noppra mina. lite smärtsamt men det blir fint efteråt. inte för att dom är superbuskiga men ändå

Tyrfing
Member
Medlem
Forum Posts: 2187
742089
October 8, 2004 - 9:50 pm
sp_Permalink sp_Print

Vad glad att du int levde under häxjakten då skulle risken vara stor att du dog under anklagelsen att du var varulv (mina har också växt ihop så jag tykte det var en kul detalj när jag kolla på nån dokumentär 🙂 )

nivaman
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1496
742150
October 8, 2004 - 11:33 pm
sp_Permalink sp_Print

det finns alltid nån som har det värre... 😮
http://images.google.se/images.....;q=unibrow
och se så stolta dom är över sina... wink

Mind
Member
Medlem
Forum Posts: 10550
742162
October 8, 2004 - 11:49 pm
sp_Permalink sp_Print

Akatosh wrote: Eh.. när mina näshår börjar växa för långt så tar jag kökssaxen och klipper ner det lite, i stort sett det enda jag gör, skulle jag sitta och "noppa" (i och försig så äger jag en pincett-kan få en jevlig spåga i fingret som morakniven inte kan peta ut) så skulle jag tänka mig själv i högklackat etc så det gör jag inte.

Nog en generationsgrej, yngre generationen idag håller på som endast bögar gjorde för tjuge år sen.

Så jävla sant, problemet är att dagens brudar är så jävla kräsna och bortskämda med det (såvida man inte bor på landet och kör traktor) så man Måste fan hålla koll på behårningen om man inte ska ha en årsmodell 50+ eller en 90kg+

btw, liten avbitartång funkar fint att dra hår med.

CoLiC
Member
Medlem
Forum Posts: 3697
742195
October 9, 2004 - 12:46 am
sp_Permalink sp_Print

Akatosh wrote: Eh.. när mina näshår börjar växa för långt så tar jag kökssaxen och klipper ner det lite, i stort sett det enda jag gör, skulle jag sitta och "noppa" (i och försig så äger jag en pincett-kan få en jevlig spåga i fingret som morakniven inte kan peta ut) så skulle jag tänka mig själv i högklackat etc så det gör jag inte.

Nog en generationsgrej, yngre generationen idag håller på som endast bögar gjorde för tjuge år sen.

:pray:

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 54
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL