May 17, 2002
AMD_RULEZ wrote: [quote=Krqagyzzz]egentligen är det inte klokt hur fåfänga alla är, även här i ett hårdvaruforum. bara en lite tanke.
Du är ganska ensam av dig..? Får en känsla av att du absolut inte har tjej iaf...;)
jag menade inte något negativt, inte alls så. Jag tyckte det bara var kul att höra den sanning som excisterar. Din sistnämnda (den första kan du ta och äta upp :P) antagning är däremot korrekt men jag klagar inte för det [Image Can Not Be Found].
February 12, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=AMD_RULEZ][quote=Krqagyzzz]egentligen är det inte klokt hur fåfänga alla är, även här i ett hårdvaruforum. bara en lite tanke.
Du är ganska ensam av dig..? Får en känsla av att du absolut inte har tjej iaf...;)
jag menade inte något negativt, inte alls så. Jag tyckte det bara var kul att höra den sanning som excisterar. Din sistnämnda (den första kan du ta och äta upp :P) antagning är däremot korrekt men jag klagar inte för det [Image Can Not Be Found].
Ok, tur för dig att du inte är ensam... Det andra är däremot lite tråkigare...:)
March 1, 2003
det finns alltid nån som har det värre... 😮
http://images.google.se/images.....;q=unibrow
och se så stolta dom är över sina...
June 28, 2001
Akatosh wrote: Eh.. när mina näshår börjar växa för långt så tar jag kökssaxen och klipper ner det lite, i stort sett det enda jag gör, skulle jag sitta och "noppa" (i och försig så äger jag en pincett-kan få en jevlig spåga i fingret som morakniven inte kan peta ut) så skulle jag tänka mig själv i högklackat etc så det gör jag inte.
Nog en generationsgrej, yngre generationen idag håller på som endast bögar gjorde för tjuge år sen.
Så jävla sant, problemet är att dagens brudar är så jävla kräsna och bortskämda med det (såvida man inte bor på landet och kör traktor) så man Måste fan hålla koll på behårningen om man inte ska ha en årsmodell 50+ eller en 90kg+
btw, liten avbitartång funkar fint att dra hår med.
January 17, 2002
Akatosh wrote: Eh.. när mina näshår börjar växa för långt så tar jag kökssaxen och klipper ner det lite, i stort sett det enda jag gör, skulle jag sitta och "noppa" (i och försig så äger jag en pincett-kan få en jevlig spåga i fingret som morakniven inte kan peta ut) så skulle jag tänka mig själv i högklackat etc så det gör jag inte.
Nog en generationsgrej, yngre generationen idag håller på som endast bögar gjorde för tjuge år sen.
:pray:
1 Guest(s)