January 5, 2002
Innebandy, världens bästa sport näst efter fotboll och korphockey. Inte många sporter som framkallar så mycket kämparglöd, aggressioner och total hänsynslöshet för att inte tala om immunitet mot skador på egen kropp som innebandy. Eller jo förresten, all form av korpidrott som utövas av folk som inte ännu nått pensionsåldern.
Däremot anser jag det vara slöseri med pengar att tippa på innebandy.
October 31, 2003
snyde wrote: Innebandy, Inte många sporter som framkallar så mycket aggressioner och total hänsynslöshet för att inte tala om skador på egen kropp som innebandy. Eller jo förresten, all form av korpidrott som utövas av folk som inte ännu nått pensionsåldern.
Var tvungen att editera lite.
June 3, 2001
snyde wrote: [quote=Gueno]Känner en snubbe i Storvreta - han e typ dum i hela huvet.
Men å andra sidan kommer jag från Storvreta så...
Hmm.. :-k
Deduktiv slutsats: du är dum i hela huvudet 🙂
Edit: Kan man känna sig själv?
Du måste vara dum i hela huvet som inte begriper att det är en i laget jag känner.
January 5, 2002
Ja, men det framgår inte av texten att du känner en som spelar i laget, bara att en person i Storvreta är dum i huvudet och att du bor i Storvreta, vilket deduktivt sett betyder att du är dum i huvudet, eftersom vi inte känner till någon annan i Storvreta. Här upptäckte jag dock en brist i mitt resonemang, eftersom det egentligen inte spelar någon roll ifall vi känner någon där eller ej, det bor ju fortfarande folk där.
Äh, glöm det. Givetvis fattade jag vad du menade.
2 Guest(s)