January 23, 2001
Fick sidan av en kompis
någon som har tänkt att göra d ?
http://telia.slampa.net/
June 17, 2001
Det räcker med att jag måste ringa så är jag ju en stejkbrytare.
Det ända sättet är nog att alla comhem (internet) användare säger upp sitt abonemang på samma dag och ger dom sin (samma) förklaring om varför (att deras priser stinkaer). Så kanske dom inser att dom har lite för slö lina eller för högt pris.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
August 13, 2001
On 2001-11-28 17:04, Tjoppen wrote:
BTW, så payar man bara 200 spänn för adsl om man är smart, och tar villaägarnas mojs..."GÅ IMOT TELIAS HÖGA PRISER NU! DOM ÄR EN AV DOM DYRASTE!"
borde va:
"GÅ EMOT TELIAS HÖGA PRISER NU! DOM ÄR EN AV DE DYRASTE!"
Nu blev det fel igen tjoppen, det är skriftspråk som gäller här, alltså dem istället för dom
[ Detta Inlägg ändrades av: Zaver den 2001-11-28 17:49 ]
August 2, 2001
BTW, så payar man bara 200 spänn för adsl om man är smart, och tar villaägarnas mojs...
Efter årsskiftet eller när det är så blir det höjningar även för gruppanslutningar av ADSL. Dock ej till 325 utan lite rabbat men inte mycket, själv får jag pröjsa 300/mån via min gruppanslutning på KTH.
August 29, 2001
On 2001-11-28 17:49, Zaver wrote:
BTW, så payar man bara 200 spänn för adsl om man är smart, och tar villaägarnas mojs..."GÅ IMOT TELIAS HÖGA PRISER NU! DOM ÄR EN AV DOM DYRASTE!"
borde va:
"GÅ EMOT TELIAS HÖGA PRISER NU! DOM ÄR EN AV DE DYRASTE!"Nu blev det fel igen tjoppen, det är skriftspråk som gäller här, alltså dem istället för dom
Attans...Visste att det var ngt jag glömt....
BTW, så har jag gruppanslutning...200 spänn, villaägarna(kan ha nämnt förut)...
December 19, 2000
On 2001-11-28 17:49, Zaver wrote:
borde va:
"GÅ EMOT TELIAS HÖGA PRISER NU! DOM ÄR EN AV DE DYRASTE!"Nu blev det fel igen tjoppen, det är skriftspråk som gäller här, alltså dem istället för dom
För det första, skulle såna här dumma inlägg inte finnas. Varför klaga på varenda j*vla fel någon gör?
Och för det andra, det han skrev var ett citat från http://telia.slampa.net lr vad fan adressen var...och han som gjort den sidan kan verkligen inte skriva, tydligen.
July 14, 2001
haha,, ingen av er kan stava,,, hahaha
det ska inte vara
GÅ IMOT TELIAS HÖGA PRISER NU! DOM ÄR EN AV DOM DYRASTE!"
inte heller
GÅ EMOT TELIAS HÖGA PRISER NU! DOM ÄR EN AV DE DYRASTE!"
det ska vara
GÅ EMOT TELIAS HÖGA PRISER NU! DE ÄR EN AV DE DYRASTE!"
hahha,, vilka typer asså,, hahaa,,, skulle man gå i strejk med en sån mästerskrivare?
July 2, 2001
On 2001-11-28 15:48, -dejavu- wrote:
varför strejka?
att aldrig folk kan vara nöjda, ni med adsl som "strejkar" ni ska fan vara glada att ni får möjligheten att ha adsl, och inte sitta på modem som massor av folk får. patetiskt!
I min värld så går man in i en affär och väljer sin vara bland en mängd av olika märken. Duger inte det så går man till en annan affär och köper ett annat märke.
I din värld så finns bara konsum som har 10 varor där priset är satt efter vad konsum tycker är bra.
May 28, 2001
Är inte det där ungefär som att strejka mot att använda ett visst bilmärke som man redan har bara för att det finns ett annat som är billigare och som har bättre prestanda?
Köpt är köpt, bara att stå ut...
Jag kommer dock att byta till bonet så fort min bindningstid tar slut hos Telia... 😀
1 Guest(s)