Stringbikini att vara eller inte vara.|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Stringbikini att vara eller inte vara.
Gueno
Member
Medlem
Forum Posts: 9881
sp_UserOfflineSmall Offline
289788
March 15, 2003 - 10:13 pm
sp_Permalink sp_Print

Först ligger man pÄ stranden och tittar runt lite..
Sen mĂ„ste man gĂ„ och bada nĂ€r det börjar synas att man gillar nĂ„tt man sett. 🙄

SÄg en tjej i strick som inte hade.. öh.. klippt busken..
En regÀl tuva var det.. inte sÄ sexigt.. embarassed

heimdal
Member
Medlem
Forum Posts: 2779
289794
March 15, 2003 - 10:28 pm
sp_Permalink sp_Print

Gueno wrote: Först ligger man pÄ stranden och tittar runt lite..
Sen mĂ„ste man gĂ„ och bada nĂ€r det börjar synas att man gillar nĂ„tt man sett. 🙄

SÄg en tjej i strick som inte hade.. öh.. klippt busken..
En regÀl tuva var det.. inte sÄ sexigt.. embarassed

det e de som kallas "big bad bush"

Helix
Member
Medlem
Forum Posts: 4867
289835
March 15, 2003 - 11:23 pm
sp_Permalink sp_Print

baader wrote: jaghar string 😀 😀 😀 😀 😀

Men du ÄR ju beachbyggare 😛

StjÀlv tycker jag inte direkt att tjejjen behöver ha string pÄ stranden.. Alla kommer bara att glo.. NÀe det var bÀttre förr i tiden dÄ alla hade pyamasar pÄ sig nÀr dom badade.. :p

Är tjejjen betygsfixerad? Bara undrar..

kottetrance
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1189
289841
March 15, 2003 - 11:28 pm
sp_Permalink sp_Print

Att HAN mĂ„ste ha det??? BLÄÄÄÄ ..

Har ni nĂ„gonsin sett en 40 talist i "Speedo's" BLÄÄÄrk... Förra sommaren var det en som sabbade hela beach-dagen genom att med sin Ă€ckligt feta mage hĂ€ngande ner över sina guldiga speedo's stoltsera runt pĂ„ badplatsen .. Spy Ă„ klök.. ska det sen vara string sĂ„ vet jag inte om jag kan hĂ„lla mig frĂ„n att drĂ€nka honom..

Redfaction
Member
Medlem
Forum Posts: 4312
289849
March 15, 2003 - 11:36 pm
sp_Permalink sp_Print

HELIX wrote: [quote=baader]jaghar string 😀 😀 😀 😀 😀

StjÀlv tycker jag inte direkt att tjejjen behöver ha string pÄ stranden.. Alla kommer bara att glo.. NÀe det var bÀttre förr i tiden dÄ alla hade pyamasar pÄ sig nÀr dom badade.. :p

Betygfixerad???

Fan ska det vara sÄ svÄrt för en tjej att fÄ en snyggare brÀnna utan att folk ska tycka nÄt dÄligt om det?

Lika med killar som tror det Àr snyggt nÀr byxorna Àr nerhasade och boxersarna syns, urk sÀger jag dÄ det ser jÀvligt fult ut.

Helix
Member
Medlem
Forum Posts: 4867
289853
March 15, 2003 - 11:40 pm
sp_Permalink sp_Print

Ja, betygsfixerad.. Eller sÄ Àr hon ett IG barn.. Jag har alldrig trÀffat nÄgot mellanting.. Förutom dom fallen som Àr smÄtt efterblivna..

Man fÄr skrynklig hud av solbrÀnna.. Jag diggar VIT hud.. SÄdan som man fÄr av att sitta inne hela sommarlovet med persiennerna nerrullade och lira DOD och GTA 3.. NÀsta sommar kommer att bli Ànnu skojjigare :).. Postal 2, GTA3 Vice City, Doom III... WHEE

Öwall
Member
Medlem
Forum Posts: 4377
289854
March 15, 2003 - 11:41 pm
sp_Permalink sp_Print

Redfaction wrote: [quote=HELIX][quote=baader]jaghar string 😀 😀 😀 😀 😀

Betygfixerad???

Fan ska det vara sÄ svÄrt för en tjej att fÄ en snyggare brÀnna utan att folk ska tycka nÄt dÄligt om det?

Lika med killar som tror det Àr snyggt nÀr byxorna Àr nerhasade och boxersarna syns, urk sÀger jag dÄ det ser jÀvligt fult ut.

Jag anser dÄ att den enda solbrÀnnan som spelar roll Àr den som syns nÀr man har klÀder pÄ sig.
Annars kan man u se det som att det bara Ă€r du som fĂ„r se den solbrĂ€nnan, och dĂ€för borde du ha sista ordet 🙂

chrippaz
Member
Medlem
Forum Posts: 3518
289894
March 16, 2003 - 12:55 am
sp_Permalink sp_Print

HELIX wrote: Ja, betygsfixerad.. Eller sÄ Àr hon ett IG barn.. Jag har alldrig trÀffat nÄgot mellanting.. Förutom dom fallen som Àr smÄtt efterblivna..

Man fÄr skrynklig hud av solbrÀnna.. Jag diggar VIT hud.. SÄdan som man fÄr av att sitta inne hela sommarlovet med persiennerna nerrullade och lira DOD och GTA 3.. NÀsta sommar kommer att bli Ànnu skojjigare :).. Postal 2, GTA3 Vice City, Doom III... WHEE

Ja, vit hud Àr bÀst! Jag skulle kunna spika upp en MDCskiva över mitt fönster, jag har ÀndÄ alltid persiennerna neddragna.... Mörkt ska det vara!

ex-con
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 268
289900
March 16, 2003 - 1:16 am
sp_Permalink sp_Print

personligen sÄ föredrar jag nÀr bikiniunderdelen Àr smalt skuren typ ett mellanting av vanlig och string dÄ det lÀmnar lite Ät fantasin
men det Ă€r sjĂ€lvklart inget fel pĂ„ string sĂ„ lĂ€nge röven passar tilldet 😀

Redfaction
Member
Medlem
Forum Posts: 4312
289959
March 16, 2003 - 8:12 am
sp_Permalink sp_Print

HELIX wrote: Ja, betygsfixerad.. Eller sÄ Àr hon ett IG barn.. Jag har alldrig trÀffat nÄgot mellanting.. Förutom dom fallen som Àr smÄtt efterblivna..

Du mÄste ha ett vÀldigt underligt liv som sitter dÀr och patetiskt ser pÄ folk pÄ det sÀttet, det sÀger faktiskt mer om dig Àn om de tjejer du sÀtter dina vÀrderingar pÄ. Jag tror inte att du har tjej sen tror jag ifall du har det sÄ Àr det nÄn efterbliven aphjÀrna som inte vet om A Àr B eller tvÀrtom.

Lina Johansson
Hi, nice to meet you!
Medlem
Forum Posts: 1
1264065
April 3, 2011 - 4:05 pm
sp_Permalink sp_Print

Det Àr klart att det Àr ok med stringbikini pÄ stranden. Kolla alla svenskar, tyskar, och alla andra som Äker till tex. Grekland. DÄ Àr det ok att ha vilka badklÀder man vill men sÄ fort vi kommer hem till Sverige dÄ Àr det hel baddrÀkt som gÀller. Vi som har sÄ fÄ soldagar som man kan vara pÄ stranden...Jag kommer att ha stringbikini Àven denna sommaren, och jag brukar fÄ en och annan komplimang av dom som tycker det Àr snyggt. Jag tror att det Àr fler som tycker det Àr snyggt och sexigt men som inte vÄgar sÀga nÄgot.

Jonas Klar
Member
Medlem
Forum Posts: 15897
1264066
April 3, 2011 - 4:11 pm
sp_Permalink sp_Print

pet8572;1264168 wrote: Det Àr klart att det Àr ok med stringbikini pÄ stranden. Kolla alla svenskar, tyskar, och alla andra som Äker till tex. Grekland. DÄ Àr det ok att ha vilka badklÀder man vill men sÄ fort vi kommer hem till Sverige dÄ Àr det hel baddrÀkt som gÀller. Vi som har sÄ fÄ soldagar som man kan vara pÄ stranden...Jag kommer att ha stringbikini Àven denna sommaren, och jag brukar fÄ en och annan komplimang av dom som tycker det Àr snyggt. Jag tror att det Àr fler som tycker det Àr snyggt och sexigt men som inte vÄgar sÀga nÄgot.

Jag skulle rĂ„da dig att kika datumen pĂ„ tidigare inlĂ€gg i trĂ„den. 🙂

Jag ska ocksÄ ha stringbikini pÄ mig i sommar, btw.

Jimmy ÅsĂ©n
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1809
1264081
April 4, 2011 - 6:28 am
sp_Permalink sp_Print

Mean Machine;1264169 wrote: Jag skulle rĂ„da dig att kika datumen pĂ„ tidigare inlĂ€gg i trĂ„den. 🙂

NHTV rapporterar frĂ„n Beach 2011? 😀

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
Forum Posts: 10810
1264082
April 4, 2011 - 7:24 am
sp_Permalink sp_Print

Mean Machine;1264169 wrote: Jag skulle rĂ„da dig att kika datumen pĂ„ tidigare inlĂ€gg i trĂ„den. 🙂

Hittade förresten en bild pÄ Mean Machine frÄn Dreamhack 2004 tror jag det var..
[Image Can Not Be Found] 🙂

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - NĂ„gra TB HDD

Inte sÄ flitig besökare pÄ forum numera, intresset för hÄrdvara och datorer har minskat rejÀlt. Mer om mej pÄ min SD-kritiska blogg pÄ: http://www.christer.gunnarsson.biz

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 394
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL