October 27, 2001
Gueno, det är/var undantagstillstånd.
Hauk, agree. 🙂
Smirnoff, använder ni mexikanare som åskledare i Ryssland, kooonstigt!
tc_ "watch out"
snyde, ja, det där var verkligen konstigt, det är ju inte så att väldigt många mörkhyade bor just i stadsdelen Brooklyn.
Väldigt dåligt kopplat och planerat, men det kommer inte att hända igen.
July 19, 2001
ando wrote: [quote=HELIX]Nej, telefonerna funkar.. Det är bara det att så många försöker ringa så allt står ändå stilla..
Hur funkar dom utan ström? Förklara?
Telestationerna har ju ingen ström. Då funkar inte heller telefonen, mobilen funkar inte heller. Telemasten behöver ström den också.
Usa: Möjligheternas land 😀 så det kanske går!
Uuh, jo.. Telefonerna funkar.. Har du hört talas om generatorer? Dessutom så sitter jag på samma forum som en kille som skrev meddelanden mitt i New York med sin bärbara dator.. Så jo, telefonerna funkar.. Sedan går inte direkt telefonerna på vanliga elnätet utan de använder bara 5v eller något..
March 17, 2002
HELIX wrote: [quote=ando][quote=HELIX]Nej, telefonerna funkar.. Det är bara det att så många försöker ringa så allt står ändå stilla..
Hur funkar dom utan ström? Förklara?
Telestationerna har ju ingen ström. Då funkar inte heller telefonen, mobilen funkar inte heller. Telemasten behöver ström den också.
Usa: Möjligheternas land 😀 så det kanske går!
Uuh, jo.. Telefonerna funkar.. Har du hört talas om generatorer? Dessutom så sitter jag på samma forum som en kille som skrev meddelanden mitt i New York med sin bärbara dator.. Så jo, telefonerna funkar.. Sedan går inte direkt telefonerna på vanliga elnätet utan de använder bara 5v eller något..
Helix... om jag vill minnas rätt så kan man få ut 40V ur tele-uttaget!
Oldschool member since 2002.
January 17, 2002
Vampis wrote: Är ni riktigt friska eller? Ni sitter och hoppas på upplopp och våld. Är det något att sträva efter? 👿
Jag e glad för varje fönster som krossas, dyr sak som stjäls och människa som blir skadad i USA...
Kort sagt anser jag att ingen amerikan förtjänar att gå på denna jord 👿
October 27, 2001
CoLiC wrote: [quote=Vampis]Är ni riktigt friska eller? Ni sitter och hoppas på upplopp och våld. Är det något att sträva efter? 👿
Jag e glad för varje fönster som krossas, dyr sak som stjäls och människa som blir skadad i USA...
Kort sagt anser jag att ingen amerikan förtjänar att gå på denna jord 👿
Ty då är du värd alla olyckor du utsätts/utsätter dig för.
och för att ta med ett kännt citat:
"j***la rasse" (censurerat)
July 26, 2003
CoLiC wrote:
Jag e glad för varje fönster som krossas, dyr sak som stjäls och människa som blir skadad i USA...Kort sagt anser jag att ingen amerikan förtjänar att gå på denna jord 👿
Du föraktar USA och amerikaner, som för övrigt kommer från hela världen (35 miljoner från europa och runt 1 miljon från sverige emigrerade till USA 1820 - 1975).
Men du verkar inte ha något emot Amerikanska varumärken "Coca-cola FOREVER!!" ?
Skrattretande.
2 Guest(s)