April 10, 2003
Dehman wrote: Ingen kille man skulle vilja bråka med ute på stan...
Dock tycker jag det verkar vara en ganska sjuk "sport"(?). Man kan inte ha alla rätt hemma om man ställer sig i en sådan ring frivilligt.
Bättre med sånna personer som vill ta sig an den fysika utmaningen i ringen än ideoter som lär sig nått skit och springer runt på stan och slår ner folk.
January 28, 2003
Urax wrote: Bara jag som tycker att det är lite udda när folk disskuterar om vilket sätt att slåss på som är mest underhållande att se på? 😛
Nepp, det är du inte. Fattar inte vad folk ser för kul i det; och ännu mindre vad utövarna ser i det. Har dock fått en rätt bra förklaring av Rutger. Tjusningen är att man får slåss i tighta speedos :bgrin:
Edit: Rättning av Rutger. Bögbrallor var tjusningen!
October 24, 2002
MrWeizel wrote: [quote=Urax]Bara jag som tycker att det är lite udda när folk disskuterar om vilket sätt att slåss på som är mest underhållande att se på? 😛
Nepp, det är du inte. Fattar inte vad folk ser för kul i det; och ännu mindre vad utövarna ser i det. Har dock fått en rätt bra förklaring av Rutger. Tjusningen är att man får slåss i tighta speedos :bgrin:
Edit: Rättning av Rutger. Bögbrallor var tjusningen!
Vad är det för tjusning med fotboll? Är det för att man få se deras sexiga svettiga ben?
Det är helt enkelt en tävling om vem som är bäst, när de slås så känns det lite kraftfullare än när de springer runt och sparkar på en tygklump.
1 Guest(s)