March 4, 2003
Minns ny Flashback' forum? Men kunde diskutera allt, och alla fick sin röst hörd, inget ont om detta forum, men här finns det inte i närheten av alla de kategori som fanns på flashback... Jag planerar att starta ett nytt liknande forum och skulle gärna komma i kontkakt med folk som vii hjälpa till att sätta upp forumet och att administrera etc. PM:a mig isåfall eller messa mig på iRC, ^dreamer^@quakenet.
Edit: Jag har server...
AMD Athlon 2500+ Barton, 256 mb TwinMOS PC3200, MSI KT600 Delta, Sweex Xenon TC CW chassi, Arctic Cooling Copper Silent + chassifläktar
June 28, 2001
IM IN !
Mind_@quakenet i nått dygn till.
September 13, 2001
Har inte expressen.nu ett sådant forum, inte för att jag hänger där, men jag har hört det ryktesvägen.
edit: japp, här är skiten: http://forum.expressen.nu/
April 1, 2001
^dreamer^ wrote: Minns ny Flashback' forum? Men kunde diskutera allt, och alla fick sin röst hörd, inget ont om detta forum, men här finns det inte i närheten av alla de kategori som fanns på flashback... Jag planerar att starta ett nytt liknande forum och skulle gärna komma i kontkakt med folk som vii hjälpa till att sätta upp forumet och att administrera etc. PM:a mig isåfall eller messa mig på iRC, ^dreamer^@quakenet.
Du kanske inte har fattat att hela denna siten handlar om ett och samma ämne? Då är det kanske inte så märkligt att forumet inte innehåller kategorier om allt mellan himmel och jord...
March 4, 2003
Iceman wrote: [quote=^dreamer^]Minns ny Flashback' forum? Men kunde diskutera allt, och alla fick sin röst hörd, inget ont om detta forum, men här finns det inte i närheten av alla de kategori som fanns på flashback... Jag planerar att starta ett nytt liknande forum och skulle gärna komma i kontkakt med folk som vii hjälpa till att sätta upp forumet och att administrera etc. PM:a mig isåfall eller messa mig på iRC, ^dreamer^@quakenet.
Du kanske inte har fattat att hela denna siten handlar om ett och samma ämne? Då är det kanske inte så märkligt att forumet inte innehåller kategorier om allt mellan himmel och jord...
Jag vet det mycket väl, men om jag inte skulle ha skrivit så skulle jag förmodligen fått inlägg liknande "nordichardware då" etc... Jag har inte kritiserat er för att endast ha de kategorier ni har, för sidan handlar ju generallt om det mesta inom datorvärlden, men du verkar ta åt di ghelt utan anledning och det tycker jag är synd...
JAg skulle coskå behöve lite hjälp med att konfigurera en s.k DSN redirect till ms access databas eller stor hjälp med mySQL... Tack på förhand!
AMD Athlon 2500+ Barton, 256 mb TwinMOS PC3200, MSI KT600 Delta, Sweex Xenon TC CW chassi, Arctic Cooling Copper Silent + chassifläktar
April 14, 2002
Om du planerar att använda phpBB så behöver du i princip bara sätta upp en mySQL-databas resten sköter mySQL. Det är inte så svårt. Jag har själv gjort det och det finns fin hjälp att få på http://www.mysql.com
Lycka till.
March 4, 2003
Marcan- wrote: Om du planerar att använda phpBB så behöver du i princip bara sätta upp en mySQL-databas resten sköter mySQL. Det är inte så svårt. Jag har själv gjort det och det finns fin hjälp att få på http://www.mysql.com
Lycka till.
Har försökt utan att lyckas =(
1 Guest(s)