January 11, 2002
jodå tog studenten igår... SÅ JÄVLA GÖTT 😀
fyfan alltså ALDRIG MER TILLBAKS TILL DEN JÄVLA SKOLAN. JAG TROR FAN ALDRIG JAG VARIT SÅHÄR LYCKLIG FÖRUT!!!! :worshipp:
jag har vart så jävla skoltrött nu hela 3an i stort sett också det här är fan höjdpunkten på mitt liv, så ENORMT GÖTT 😀 tveksamt om nått i mitt liv kommer slå det här... kanske om man gifter sig nångång, eller får barn, annars är det fan nog så att det här kommer va det bästa som hänt mig nånsin... SÅ GÖTT jag kan fan inte fatta att det är sant 😀
June 28, 2001
christian. wrote: själv tar jag studenten om en vecka, fredagen den 13de, eftersom jag bor i linköping. kommunen i linköping är ond. jag kan inte åka till hulstfred iår pga dom.
are you crazy man ? åk ner till festivalen och upp dagen du tar studenten och sen nått natt-tåget ner igen
October 27, 2002
Inte många timmar kvar till min student nu... Känns ganska kluvet! Visst ska det bli jätteskönt att slippa plugg ett tag... Men ändå, som en tidigare sa kommer man ju garanterat glida ifrån många av de man träffade regelbundet i skolan!
Nu blir det en skön sommar att se fram emot iaf. Sedan bär det av till Indien i 6 månader troligtvis. Sen teknisk fysik eller kemiteknik till hösten 2004. Låter väl bra? 🙂
November 26, 2002
Lurifax wrote: Inte många timmar kvar till min student nu... Känns ganska kluvet! Visst ska det bli jätteskönt att slippa plugg ett tag... Men ändå, som en tidigare sa kommer man ju garanterat glida ifrån många av de man träffade regelbundet i skolan!
Nu blir det en skön sommar att se fram emot iaf. Sedan bär det av till Indien i 6 månader troligtvis. Sen teknisk fysik eller kemiteknik till hösten 2004. Låter väl bra? 🙂
Är du kvinna? Varför ska du inte göra lumpen?? 😀
April 15, 2001
Bilder från min student
http://ranta.shacknet.nu:90/in.....ent%202003
och polarens bilder
http://ranta.shacknet.nu:90/in.....2003-06-05
October 27, 2002
Öwall wrote: [quote=Lurifax]Inte många timmar kvar till min student nu... Känns ganska kluvet! Visst ska det bli jätteskönt att slippa plugg ett tag... Men ändå, som en tidigare sa kommer man ju garanterat glida ifrån många av de man träffade regelbundet i skolan!
Varför göra lumpen? Ger inte ett smack i dagens samhälle. Såvida du inte vill bli polizei eller militär eller dylikt.
November 26, 2002
Lurifax wrote: [quote=Öwall][quote=Lurifax]Inte många timmar kvar till min student nu... Känns ganska kluvet! Visst ska det bli jätteskönt att slippa plugg ett tag... Men ändå, som en tidigare sa kommer man ju garanterat glida ifrån många av de man träffade regelbundet i skolan!
Varför göra lumpen? Ger inte ett smack i dagens samhälle. Såvida du inte vill bli polizei eller militär eller dylikt.
Du förbättrar helt klart din hälsa och din fysiska kondition. Sen finns det en hel del utbildningar som ger bra yrkeserfarenhet, speciellt inom ledarskap och dylikt.
October 27, 2002
Lumpen bör man gå om han man noll självdisciplin. Det är enda anledningen jag ser. Hälsan? Jamen det är väl bara att träna seriöst i ett år, så får man garanterat bättre resultat än om man gör lumpen.
Sen det där med ledarskap. Leda andra, nej, det ska varje seriös människa kunna ändå. I en grupp människor utses en till ledare, och de andra följer denne. Så fungerar en bra grupp, och ledaren behöver inte ha någon utbildning i frågan. Handlar enbart om självdisciplin redan, vilket jag är bra på redan.
Anser att lite mer livserfarenhet är viktigare än lumpen. Tex, som jag sa, åka ut i världen i 6 månader på egen hand. Det ses som en stor merit idag det kan jag lova dig!
1 Guest(s)