May 23, 2001
Blue_Moon_ wrote: Jepp Jepp.. klart man inte är nån oljeskyfflare heller.
Ska bli äckligt full på avslutningsdan, har gått natur-natur i tre år 😀
Sista veckan blir det konstant festande. Jag får lön den 27e, för den ska jag köpa en digitalkamera och öl 🙂 Satan va full man ska vara!
November 8, 2002
Själv så måste man ta de lungt sista veckan.. 🙁 Har en intensivutbildning till körkort som börjar snart så kna inte vara dyng hela veckan, tyvärr! men d anordnas massor av fester här med.. 🙂
hoho avslutningsdan: börjar dricka sig lullig på champagneefrukosten.. så man har lite ostadiga ben när man ranglar in i aulan för avslutningscermonin. sen ska man väl äta lite med vänner/familj på nån fin resturang, då måste man vara lite halvnykter allefall.. Sen efter det drar man ut me någa polare å börjar förfesta.. dricker succesivt mer å mer framåt midnatt, å efter midnatt, då tar man fram dem tunga grejorna *däcka*
November 26, 2002
JCLAESON wrote: Jadu Öwall jag gick hotell o restaurang och framgångsrik är bara förnamnet!....Fast inte inom den branschen..
Själv ser du ju ut att vara typen som gick samhäll 3 år och sedan blev arbetslös, jobbade lite på McDonalds sa att han skule stuera vidare men,,,vad har hänt....icka framgångsrika Naturare/Samhällare
haha patetiskt :bok: :bok:
Jag ser ut att vara en misslyckad samhällare? Om allt jag visste om mig själv var den bilden jag har som avatar skulle jag nog snarare tippa på att jag var estet.
(egentligen är jag ju estet. Jag brukar ju inte hålla med Hauk i politiska diskussioner, och då är man ju vänsterpartist, och det är samma sak som att vara både hippie, feminist och estet 😉 )
nej, allvarligt talat, det krävs inte mycket läsning i forumet för att inse att jag går någon slags naturvetenskaplig linje, vilket är fallet.
Förresten, jag kollade in din profil; och jag kan ju inte argumentera emot att det är framgångsrikt att vara kung.
Däremot så är det ju ingen bedrift, eftersom det är en ärvd titel.
Vilken nolla som helst kan bli kung, bara farsan hans är det också.
June 28, 2001
Öwall wrote: [quote=JCLAESON]Jadu Öwall jag gick hotell o restaurang och framgångsrik är bara förnamnet!....Fast inte inom den branschen..
Själv ser du ju ut att vara typen som gick samhäll 3 år och sedan blev arbetslös, jobbade lite på McDonalds sa att han skule stuera vidare men,,,vad har hänt....icka framgångsrika Naturare/Samhällare
haha patetiskt :bok: :bok:
Jag ser ut att vara en misslyckad samhällare? Om allt jag visste om mig själv var den bilden jag har som avatar skulle jag nog snarare tippa på att jag var estet.
(egentligen är jag ju estet. Jag brukar ju inte hålla med Hauk i politiska diskussioner, och då är man ju vänsterpartist, och det är samma sak som att vara både hippie, feminist och estet 😉 )
nej, allvarligt talat, det krävs inte mycket läsning i forumet för att inse att jag går någon slags naturvetenskaplig linje, vilket är fallet.
Förresten, jag kollade in din profil; och jag kan ju inte argumentera emot att det är framgångsrikt att vara kung.
Däremot så är det ju ingen bedrift, eftersom det är en ärvd titel.
Vilken nolla som helst kan bli kung, bara farsan hans är det också.
vad dillar du om ?
February 24, 2003
Ok..Men jag har bara skrivit in det pa skamt men det forstod du nog hoppas jag. Men jag kanner mig som en sa jag tyckte det passade bra in med Kung hehe.....Posttjansteman....later ju avancerat det med maste ge en hog manadslon. Mne hursomhelst i dagens lage va
sa spelar nog ine utbildning sa stor roll utan man far arbeta sig upp mot toppen anser&tror jag!!@!1!12!#@....nice
August 17, 2001
BelGarath wrote: [quote=Jerry]Vilket program har personen gått?
Natur, teknik eller samhäll - en flaska skumpa
Allt annat - en tv-tablå och en VHS med Ricki Lakes bästa.
Va fan säger du! 👿 :arg:
Man kan fan vara framgångsrik utan att ha gått Natur,Teknik o samhälle!
Jag går ut teknik om 1½ vecka och jag är inte det minsta framgångsrik.. 😉
November 26, 2002
erick wrote: [quote=BelGalalalaaa][quote=Jerry]Vilket program har personen gått?
Natur, teknik eller samhäll - en flaska skumpa
Allt annat - en tv-tablå och en VHS med Ricki Lakes bästa.
Va fan säger du! 👿 :arg:
Man kan fan vara framgångsrik utan att ha gått Natur,Teknik o samhälle!
Jag går ut teknik om 1½ vecka och jag är inte det minsta framgångsrik.. 😉
hehe
November 4, 2001
Mind wrote: sammhäll är ju den dummaste linjen man kan gå i, Ingen direkt utbildning utan bara massa onödig allmänbildning.
Språk och matte (Matte A-C och ännu mer ifall man vill på individuella valet) tycker jag är rätt viktigt. Sen är det väll inte helt fel med lite naturkunskap, historia, religon, samhällskunskap, psykologi, filosofi?
Det är klart att man kan bli framgångsrik utan att ha gått en studieförberedande linje, men ifall man gått teknik, natur eller samhäll så har man helt klart ett försprång. Jag känner några som inte ens har gått gymnasiet och ändå arbetat sig upp till en rätt schyst årsinkomst.
1 Guest(s)