June 23, 2002
Coore wrote: [quote=Lurifax]Den dagen vill man minnas 🙂
Vilket dag? :bgrin:
Grattis till alla som tar studenten, nu ar det slut pa glidartiden i livet. 😀
Det må vara sant men jag ser fram emot att tjäna cash.
Dessutom har jag trivts bättre på min praktikplats än i skolan (som jag börjar jobba på den 12e.)
March 10, 2002
macrus wrote: Första blir det morgonkaffe(irish coffe) och några öl här sen sticker vi till parken vid skolan på champagnefrukost blir väl champagne och några bira där, sedan in i skolan och snacka med lärare och tacka dom osv osv sedan blir det utspring och sedan åka flak sedan blir det hem till sin studentmottagning och sedan sticka på förfest hos en polare sedan avslutningsskivan i staden och sen antagligen någon sorts efterfest. 🙂
Så ser min studentdag ut kort och gott.
Får ni kalla det så? Vi får inte det längre. >_< Heter jordgubbsfrukost nu eller något. :> Bara för man inte fick förknippa alkohol med skolan tror jag. 😡
June 23, 2002
Dehman wrote: [quote=macrus]Första blir det morgonkaffe(irish coffe) och några öl här sen sticker vi till parken vid skolan på champagnefrukost blir väl champagne och några bira där, sedan in i skolan och snacka med lärare och tacka dom osv osv sedan blir det utspring och sedan åka flak sedan blir det hem till sin studentmottagning och sedan sticka på förfest hos en polare sedan avslutningsskivan i staden och sen antagligen någon sorts efterfest. 🙂
Så ser min studentdag ut kort och gott.
Får ni kalla det så? Vi får inte det längre. >_< Heter jordgubbsfrukost nu eller något. :> Bara för man inte fick förknippa alkohol med skolan tror jag. 😡
Ingen aning.
Det heter champagnefrukost och inget annat + att ALLA säger champagnefrukost.
September 30, 2004
July 18, 2003
GRYM KVÄLL !
Siter och fyllekäkar med dagens katering mat, kycklign spett+ tårta ! FY FAN VA GOTT!
Om någon har tips/ känner någon som har något skoj jobb eller så att tillgå så är jag så PÅ !.
ITG IS DA SHIT!"
STUDENTEN !! ! ! !! !
EDit. Snälla 😛 Ha lite högre tolerans nivå på denna tråd, är ju ändå studenten !
July 18, 2003
chippen wrote: jag tar nästa fredag... man ska väll åka lite lastbil, dricka öl med polare och sedan dra på krogen antar jag...
jag har fö svart band med texten Chippen * 2006 i guld (* = Blommgrejjem)...
ÖL = Banned
Skumpa = Allowed !
ÖL på studenten, kom igen !"
FETT BRA DAG !
July 11, 2002
Ettorna har två år kvar, två år kvar, tvåorna har ett år kvar ett år, treorna har bara festen festen kvar, festen kvar 🙂
Faaen vad najs med studenten.
Definitivt minnesvärt, gamla kompisar o bekanter som dök upp o grattade 😀
daaamn! minnesvärt.
Dock blev studentfesten på estraden i Gävle åååårets flopp
Räknade ut mitt betyg: 16.5 🙂
lagom nöjd...
3 Guest(s)