January 5, 2002
På bal fordras frack, men på en studentbal på gymnasiet förväntar åtminstone inte jag mig att någon annan kommer att bära frack. Således står jag i valet och kvalet mellan frack, som är snyggare och därtill korrekt, och smoking som inte är lika snyggt men närmare den nivå jag tror de flesta kommer att lägga sig på.
August 16, 2004
April 2, 2003
Jag köpte min kostym på dressman i veckan.. jacka+byxa 1499kr.. lätt och luftig kavaj och sköna byxor.
kommer iofs bara använda den en gång annars hade jag kanske lagt ut lite mer pengar
EDIT: o sen detta med balen.. jag tycker det känns meningslöst att lägga 600kr på att vara tvungen att sitta och låtsas vara "fin i kanten" när man istället kan köpa 4 flak öl och ha en rejäl svinfylla 🙂
Svart kostym, vit skjorta, svart väst, svarta solbrillor, svarta smärtingar och en svart hatt..
Märke på prylarna har ingen betydelse.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
1 Guest(s)