November 26, 2002
MrWeizel wrote: [quote=Ăwall][quote=MrWeizel][quote=BearznaiL]I grundskolan sĂ„ var det den 6e för oss.
Du tar inte studenten i grundskolan... đ
man tar inte studenten i gymnasiet heller faktiskt.
Sa jag inte heller i mitt inlĂ€gg, eller du ser nĂ„got jag inte gör? đ
och likasÄ sa jag aldrig i mitt inlÀgg att du sa att man gjorde det.
June 20, 2002
Ăwall wrote: [quote=oxiswoofer]jo...men en liten frĂ„pga nu..nĂ„n som vet nĂ€r krogar o sĂ„nt brukar stĂ€nga pĂ„ vardagar? tar studenten pĂ„ en torsdag..lite trĂ„kigt om dom stĂ€nger vid 1-2 tiden...
torsdag hÀr ocksÄ, trots att i princip alla treor i hela stan skrivit under en namninsamling för att flytta den till fredagen.
HÀr i stan brukar den aldrig ligga pÄ en fredag, sÄ det ska vÀl inte vara nÄgon fara egentligen.
Det Àr ju ÀndÄ en ganska speciell dag, sÄ man tycker ju att de borde hÄlla öppet ÀndÄ.
January 28, 2003
boogey wrote: HÀr i stan brukar den aldrig ligga pÄ en fredag, sÄ det ska vÀl inte vara nÄgon fara egentligen.
Det Àr ju ÀndÄ en ganska speciell dag, sÄ man tycker ju att de borde hÄlla öppet ÀndÄ.
Jo, krog och restaurangĂ€gare brukar inte missa en chans att tjĂ€na pengar đ
November 26, 2002
boogey wrote: [quote=Ăwall][quote=oxiswoofer]jo...men en liten frĂ„pga nu..nĂ„n som vet nĂ€r krogar o sĂ„nt brukar stĂ€nga pĂ„ vardagar? tar studenten pĂ„ en torsdag..lite trĂ„kigt om dom stĂ€nger vid 1-2 tiden...
torsdag hÀr ocksÄ, trots att i princip alla treor i hela stan skrivit under en namninsamling för att flytta den till fredagen.
HÀr i stan brukar den aldrig ligga pÄ en fredag, sÄ det ska vÀl inte vara nÄgon fara egentligen.
blir lite problem för slÀkten som bor lÄngt borta och ska ta sig hit.
1 Guest(s)