January 13, 2004
January 13, 2004
April 30, 2005
March 11, 2003
obelix wrote: [quote=Smirnoff]Göra lumpen är absolut det vettigaste man kan göra om man är kille och har nyss tagit studenten.
Vilket program gick du?
Fel, det vettigaste är om man kan slippa göra lumpen helt.
Varför skulle det vara fel? Det kan nog vara det rätta för vissa, och kanske fel för dig?
denstore wrote: [quote=obelix][quote=Smirnoff]Göra lumpen är absolut det vettigaste man kan göra om man är kille och har nyss tagit studenten.
Vilket program gick du?
Varför skulle det vara fel? Det kan nog vara det rätta för vissa, och kanske fel för dig?
Fördelen är att man är sysselsatt en tid framåt..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 27, 2003
ilg@dd wrote: [quote=denstore][quote=obelix][quote=Smirnoff]Göra lumpen är absolut det vettigaste man kan göra om man är kille och har nyss tagit studenten.
Vilket program gick du?
Sen att dom gör män av pojkar kan man ju se som en bonus.. 😉
Adam wrote: [quote=ilg@dd][quote=denstore][quote=obelix][quote=Smirnoff]Göra lumpen är absolut det vettigaste man kan göra om man är kille och har nyss tagit studenten.
Vilket program gick du?
Sen att dom gör män av pojkar kan man ju se som en bonus.. 😉
Gammalt snicksnack..
Snarare tvärtom, man fick börja leka krig och backa till 7-8 årsåldern igen..
Men kul var det..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 11, 2003
ilg@dd wrote:
Gammalt snicksnack..
Snarare tvärtom, man fick börja leka krig och backa till 7-8 årsåldern igen..
Men kul var det..
Jag skulle snarare vilja säga att just det där är snicksnack. Det var inte pangandet som gjorde att de flesta jag gjorde lumpen med blev rejält mycket vuxnare. Det var faktumet att man blev tvungen att samarbeta för att nå det gemensamma målet. Även om man inte själv hade valt situation och umgänge.
Det är något många skulle behöva mer av idag. Nu handlar det bara om den egna vinningen och individens rätt. Aldrig om den kollektiva vinningen, och individens skyldigheter.
January 12, 2004
denstore wrote: [quote=obelix][quote=Smirnoff]Göra lumpen är absolut det vettigaste man kan göra om man är kille och har nyss tagit studenten.
Vilket program gick du?
Jag har bara delvis rätt.
Om man ser till att få en menigsfull befattning så är det värt det.
Inte annars, då är det bara slöseri med tid och pengar.
March 11, 2003
obelix wrote:
Jag har bara delvis rätt.Om man ser till att få en menigsfull befattning så är det värt det.
Inte annars, då är det bara slöseri med tid och pengar.
Befattningen är så meningsfull du gör den till. Vill man bara sitta av ett år, så har man sig själv att skylla.
1 Guest(s)