April 1, 2003
jo...två månader idag..för mig iaf!
morsan har börjar tjöta om massa skit...skaffa nån släpbil...hitta nån bra bild på mig när jag var liten....
men urk..jobbigt! e det värt att åka omrking i en bil i några timmar o skrika? verkar inte speciellt skojjigt ändå...
o jag fattar inte detta med ett plakat med en bild på en när man e bäbis..wft är det? "tradition" säger morsan....hm...säger jag....nån som vet?
🙄
November 5, 2001
Studenten är kul. Vi åkte runt på ett lastbilsflak med granar på. Se till å ha nått trevligt att dricka på flaket bara annars kan det nog bli tråkigt.
Angående plakatet så har jag inte heller förstått det men så länge man själv slipper engagera sig så är det väl lugnt.
June 30, 2003
boogey wrote: baah... tycker det ska bli skitskoj...
Enda gången i livet du kommer ha hela samhällets godkännande till att bete dig som ett riktigt drägg för en dag... 😉
det som är så bra med att gå på universitetet. Då kan man dricka öl och bete sig som ett drägg i 4.5 år och ingen bryr sig=)
November 5, 2001
oxiswoofer wrote: [quote=Arny]Studenten är kul. Vi åkte runt på ett lastbilsflak med granar på.
okej...ni drog ihop några o hyrde ett flak o pyntade det?
Åkte med resten av klassen och Volvo bistod med lastbilen. Hade även en DJ (Kajdo) med på bilen. Att Volvogymnasiet hade bäst ljud i Skövde är jag helt övertygad om.
September 20, 2001
DoN wrote: det som är så bra med att gå på universitetet. Då kan man dricka öl och bete sig som ett drägg i 4.5 år och ingen bryr sig=)
Njaa... Det vill jag nog inte hålla med om. På Ryd här i Linköping så är studenterna inte så omtyckta...
Men det dära med att dricka öl i 4,5 år, det stämmer så klart! 😉
June 30, 2003
Arny wrote: [quote=oxiswoofer][quote=Hub] Men det dära med att dricka öl i 4,5 år, det stämmer så klart! 😉
hm...hur blir det med studierna då när man dricker i 4.5 år? 😛
På högskolan studerar man inte.
Precis...man bara låtsas att kunna saker efter 4.5 år så får man jobb iaf
November 5, 2001
DoN wrote: [quote=Arny][quote=oxiswoofer][quote=Hub] Men det dära med att dricka öl i 4,5 år, det stämmer så klart! 😉
Det är så jag har förstått saken.
July 13, 2002
Studentflak äger! Fett skoj sålänge man har en riktigt tung stereo och mkt dricka!!! :pidu: :hb:
Roligaste stunden under förra årets flak var klart när vi var vid sergelstorg i sthlm, det var helt fullt med flak där och en maaaasssa polisbilar (av självklara skäl). När vi kommit halvvägs runt rondellen så hamnar 3 polisbilar runtom oss och ytterligare ett par står vid trottoaren, varpå vi dundrar på NWA - Fuck the police på högsta volym så det hördes till NK och alla runtom börjar sjunga med 🙂 Lite barnsligt men ändå skoj för alla vet att man får vara ett as på den dagen 8)
January 11, 2003
Arny wrote: [quote=DoN][quote=Arny][quote=oxiswoofer][quote=Hub] Men det dära med att dricka öl i 4,5 år, det stämmer så klart! 😉
Det är så jag har förstått saken.
Vem är det som säger att det måste vara 4,5 år? Man behöver ju iaf 1 år på sig att ta ikapp alla de 10+ kurser man "missade precis..." 😛
Lekskolan/förskolan - minns man fan inte ett skit av...
Lågstadiet - tjejer... uuurk...
Mellan stadiet - läxor... hjääälp
Högstadiet - "orka..." ...aja man fick iaf 3:a
Gymnasiet - juste hade inte vi prov idag?, *poff* "jasså man KAN bränna kretsar...
Högskolan - "ååå mitt huvud..." har nån nycklarna till spritförådet???, äääähh jag skiter i övningen + föreläsningen, nån som har gjort inlämningsuppgiften?? jag behöver skiva av nån...
Det typ summerar skolan 😛
July 22, 2003
Hub wrote: [quote=DoN]det som är så bra med att gå på universitetet. Då kan man dricka öl och bete sig som ett drägg i 4.5 år och ingen bryr sig=)
Njaa... Det vill jag nog inte hålla med om. På Ryd här i Linköping så är studenterna inte så omtyckta...
Men det dära med att dricka öl i 4,5 år, det stämmer så klart! 😉
Vadå här i Ryd? Bor ju bara studenter eller utlänningar här.... och jag har inte märkt att man tycker mindre om oss studenter.. utan det är mer Ryd som helhet man inte gillar
January 31, 2003
tar också studenten om 2 månader. tror att man ska ha plakatet till att hitta var din föräldrar o släktingar står så att du kan gå till dem o få massa blommor o kramar. våran klass har hyrt ett flak som vi ska åka runt o festa på kommer nog att bli skojsigt. kom att tänka på att man kommer må kanon dagen efter..........
2 Guest(s)