October 1, 2002
Blärgh. Studenten, ja ...
Får samåka med systern min, skulle jag tro.
Detta eftersom vi är tvillingar och tar studenten samtidigt. Går dessutom på samma skola :bgrin:
Aja, blir väl en släpvagn av något slag. Ska dock försöka snacka ihop mig med ett par klasspolare som också bor i mitt område. Vill helst inte stå och vänta i 40 minuter + på hennes utspring (Min klass är först).
Urk säger jag bara 🙁
October 22, 2002
Öwall wrote: ska bli spännande
skulle helst av allt vilja hitta på något kul att åka i som inte är like kliché som en lastbil eller dylikt, men ändå få med hela klassen. det vore grymt
Hyr en polack som skjutar dig på en cykelkärra. Eller en skottkärra med några kuddar i.
September 20, 2001
smurfen- wrote: [quote=Hub][quote=DoN]det som är så bra med att gå på universitetet. Då kan man dricka öl och bete sig som ett drägg i 4.5 år och ingen bryr sig=)
Njaa... Det vill jag nog inte hålla med om. På Ryd här i Linköping så är studenterna inte så omtyckta...
Men det dära med att dricka öl i 4,5 år, det stämmer så klart! 😉
Vadå här i Ryd? Bor ju bara studenter eller utlänningar här.... och jag har inte märkt att man tycker mindre om oss studenter.. utan det är mer Ryd som helhet man inte gillar
MänniskoRyd tycker inte om studentRyd för så fort det är någon form av fest på skolan så vet man att det kommer vara en massa fulla och dryga studenter som lever om och snor cyklar!
1 Guest(s)