July 18, 2003
Tar studenten imorgon och då man av traditiion åker omkring på ett flak eller liknande i stan på eftermiddagen så måste man ha lite skön muisk!
MEN, vilka låtar passar att åka omkring till inne i stan? Alla tips är välkommna men tänk på att tänka på tillfället, dvs dra inte in goa trance mm då det inte passar in i samanhanget
(Lessen för eventuella stavfel, ser inte vad jag skriver ens pga sitter på en kompis htpc vid en allför dålig tv :S)
November 26, 2002
macrus wrote: [quote=kwansa][quote=BarateaU]heh nått med bååt den heter anna, anna heter hon. bla bla bla.
Måste man nästan ha med på vagnen 🙂
Basshunter- Botten Anna 😛 :hb:
Asshunter/Perrra - Vi har problem > Basshunter.
Eller Det heter faktiskt B O T.
det heter ju bått =P
annars funkar väl vanliga somriga låtar, det spelar inte så stor roll.
det viktigaste är att det är musik.
det är kul om man kan sjunga med också iofs.
February 12, 2003
Om man är jättefull och vill dölja sina spyor (eller åtminstone ljudet av dem) så funkar Dies Irae väldigt bra. 🙂
Nej, jag har aldrig varit för festliga tillställningar, kanske precis på grund av musiken. Men om nån dunkar Dies Irae på sitt flak, ska jag nog ändra uppfattning.
April 14, 2002
Mean Machine wrote: Ministry - Jesus Built My Hotrod. Bara för "Ding-dang my dang-a-long-ling-long". 🙂
Panjabi MC - Jogi. Klockren och jäkligt kul.
Sen har vi förstås The Destroyers - Bad to the Bone. Nåt sånt jag kommer att tänka på, iom att jag är så less på alla svenska klassiker.
Att du fortfarande svarar i såna här trådar gör mig lika fundersam varje gång. 🙄
February 12, 2003
Marcan- wrote: Att du fortfarande svarar i såna här trådar gör mig lika fundersam varje gång. 🙄
Jag är extremt uttråkad. Samtidigt är det vad jag skulle kunna tänka mig att åka runt på ett flak till själv. Det + en dos "jag skiter i er, jag är självständig, kolla mamma" gör att jag är vad jag är. 🙂
2 Guest(s)