May 23, 2001
Våran klass verkar helt ha missat utprovning och grejjer av studenmössor.... Detta suger ju lite. Har tagit kontakt med elevkommitten men inte fått något svar ännu. Men det lär väl gå att skaka fram typ 8 mössor?
Har varit jävligt dålig information om mössorna. Jag vill ju ha en, går el så det är ju en standard mössa. Någon som har nån erfarenhet och vet hur det går till att beställa osv?
I värsta fall får man väl beställa själv eller nått.... För en mössa SKA jag ha.
April 1, 2001
Vi som går EL på vår skola beställde mössor till alla i samband med att företaget som säljer dom hade utprovningstillfälle på skolan. Det var rätt nära att det sket sig, men det hade tydligen fixat sig, hoppas det iaf 🙂
Det finns säkert att köpa enskilt också nånstans.
September 11, 2002
lösningen är att ha många brudar i klassen.. i min klass var det 24 brudar osså 8 av oss grabbs.. brudar e jädrigt duktiga på att fixa saker.. vi behövde inte göra nåt.. vi bara hängde på o jag tror jag testade nån mössa. sen kom det en på posten.. brudar e lösningen på allt 8)
May 23, 2001
fet_loa wrote: lösningen är att ha många brudar i klassen.. i min klass var det 24 brudar osså 8 av oss grabbs.. brudar e jädrigt duktiga på att fixa saker.. vi behövde inte göra nåt.. vi bara hängde på o jag tror jag testade nån mössa. sen kom det en på posten.. brudar e lösningen på allt 8)
Nu är det så att vi är 9 stycken grabbar. Vi har högst frånvaro på hela skolan. Jag är seriösast i min klass, nu var det väl lite jobbigt att jag missade det hela studentmössa grejjen. Men det verkar ju finnas på http://www.svensk-studentmossa.se
1 Guest(s)