January 14, 2002
Vamp wrote: Kan någon nu, berätta hur man gör på 2:an, och kanske 3:an? Orkar inte med sånt, men måste komma vidare =)
EDIT: Haha... kom förbi 2:an, OCH 3:an.. men 4 kommer jag fan inte på . FInns ju bara ett ställe som man kan klicka på, username/pw?
tänk tänk... ligger på 5 nu
May 19, 2003
Quarzi wrote: [quote=Vamp]Kan någon nu, berätta hur man gör på 2:an, och kanske 3:an? Orkar inte med sånt, men måste komma vidare =)
EDIT: Haha... kom förbi 2:an, OCH 3:an.. men 4 kommer jag fan inte på . FInns ju bara ett ställe som man kan klicka på, username/pw?
Hehe...vet hur man tar sig förbi 4:an, men måste leta rätt på en ordbok för "du vet vad" =)
January 14, 2002
Vamp wrote: [quote=Quarzi][quote=Vamp]Kan någon nu, berätta hur man gör på 2:an, och kanske 3:an? Orkar inte med sånt, men måste komma vidare =)
Hehe...vet hur man tar sig förbi 4:an, men måste leta rätt på en ordbok för "du vet vad" =)
*blink blink* 😉 😉
May 19, 2003
Quarzi wrote: [quote=Vamp][quote=Quarzi][quote=Vamp]Kan någon nu, berätta hur man gör på 2:an, och kanske 3:an? Orkar inte med sånt, men måste komma vidare =)
*blink blink* 😉 😉
Gah! Blir galen!!! har översatt i dar nu, massa olika sorters "om det kanske inte var ett mellanrum där" osv, men inte fan går det ! :arg:
EDIT: JA!!!! Med lite hjälp på IRC så är jag nu på Screen 5 ! 😀
January 14, 2002
Starscream wrote: [quote=Quarzi]behöver hjälp med bild 5 har sökt på google på lite grejer 😉 😉 men fattar inte vad som är lösen å login
Hmm, ja vad heter sången ... kan jag ge som ledtråd tills vidare =)
fick hjälp av vamp 😉 (blev dock jävligt förbannad över en sak som jag inte vet om man ska säga här :P)
September 17, 2003
January 15, 2004
Vamp wrote: [quote=Quarzi][quote=Vamp]Kan någon nu, berätta hur man gör på 2:an, och kanske 3:an? Orkar inte med sånt, men måste komma vidare =)
Jag vet inte vad.
kom igen, hjälp på 4:an.
Edit: Äh, skit i det, jag lägger ner!!
February 1, 2002
Tindy wrote: [quote=Starscream][quote=Tindy]Förbannat, fattar inte ens tvåan :arg:
sourcen.
Jag får inte ut nåt av den, bara det här 343,256,369,262.
det är ju hörnen på handtaget, men jag fattar endå inte....
men hehe, det står typ: ahref=" ../något" ..
Vad skulle man då kunna göra med /något i url:en? =)
3 Guest(s)