July 17, 2002
Dach wrote: Hur kan man på bästa möjliga sätt träna musklerna??
Har ej tillgång till styrketrännigs lokaler...
Och vill helst inte ta annabolaalltså hemma blir det jag ska träna... troligen... 😕
Anabola androgena steroider ger inte ökad muskelmassa utan intensiv träning.
February 11, 2002
ett tips är att köpa iaf en hantel med tyngder som man kan sätta på o av..... har själv en sådan då gymmet oftast e hyggligt besökt i stan o skolan tar tid. Riktig intensiv träning är att du t ex tränar överkroppen en dag, väntar 48h innan nästa gång (musklerna måste vila) o då dan imellan du tränar överkroppen så tränar du benen. På det sättet håller du igång kroppen o blir piggare! eftr ett litet tags träning då. Du kommer att vilja äta mer, har lättare att koncentrera dig osv.
Ett litet tips:
ta det lugnt första veckan typ för annars kommer du få muskelvärk som attanb o vara trött. Muskelfästena är inte vana för den påfrestningen i början. O glöm inte att strecha o värma upp lite. Själv tränar jag lite lugnare än så här intensivt, o råder dig att göra detsamma såvida du inte planerar att bli en bodybildare... Tar ca 40min för mig att träna per gång.... o då kör jag överkropp en gång, underkropp en annan....
September 13, 2001
CyriQ wrote: ett tips är att köpa iaf en hantel med tyngder som man kan sätta på o av..... har själv en sådan då gymmet oftast e hyggligt besökt i stan o skolan tar tid. Riktig intensiv träning är att du t ex tränar överkroppen en dag, väntar 48h innan nästa gång (musklerna måste vila) o då dan imellan du tränar överkroppen så tränar du benen. På det sättet håller du igång kroppen o blir piggare! eftr ett litet tags träning då. Du kommer att vilja äta mer, har lättare att koncentrera dig osv.
Ett litet tips:
ta det lugnt första veckan typ för annars kommer du få muskelvärk som attanb o vara trött. Muskelfästena är inte vana för den påfrestningen i början. O glöm inte att strecha o värma upp lite. Själv tränar jag lite lugnare än så här intensivt, o råder dig att göra detsamma såvida du inte planerar att bli en bodybildare... Tar ca 40min för mig att träna per gång.... o då kör jag överkropp en gång, underkropp en annan....
Du vet ingen bra sida med lite "hantel" övningar på ???
Som fattig student så har man ju knappt råd att gå till gymmet, så jag brukar sticka ut och jogga när jag får tid. Men lite styrketräning skulle inte skada.
February 1, 2002
CyriQ wrote: ett tips är att köpa iaf en hantel med tyngder som man kan sätta på o av..... har själv en sådan då gymmet oftast e hyggligt besökt i stan o skolan tar tid. Riktig intensiv träning är att du t ex tränar överkroppen en dag, väntar 48h innan nästa gång (musklerna måste vila) o då dan imellan du tränar överkroppen så tränar du benen. På det sättet håller du igång kroppen o blir piggare! eftr ett litet tags träning då. Du kommer att vilja äta mer, har lättare att koncentrera dig osv.
Ett litet tips:
japp men om du får träningsvärk, vilket du kommer få så du knappt kommer kunna röra dig 🙂 träna ändå, det går bort fortare då! sen är inte stretchingen nödvändig om du kör uppvärmingsset vilket jag verkligen rekommenderar...
Drick mkt vatten... 2-3 liter per dag hellst (musklerna består av 70% av vatten) och innan du kör ditt pass så bör du äta och även efter..
(rätt) Mat, vatten, sömn är lika viktigt som själva träningen...
http://www.ast-ss.se är bra.
December 19, 2000
Starscream wrote: [quote=CyriQ]ett tips är att köpa iaf en hantel med tyngder som man kan sätta på o av..... har själv en sådan då gymmet oftast e hyggligt besökt i stan o skolan tar tid. Riktig intensiv träning är att du t ex tränar överkroppen en dag, väntar 48h innan nästa gång (musklerna måste vila) o då dan imellan du tränar överkroppen så tränar du benen. På det sättet håller du igång kroppen o blir piggare! eftr ett litet tags träning då. Du kommer att vilja äta mer, har lättare att koncentrera dig osv.
Ett litet tips:
japp men om du får träningsvärk, vilket du kommer få så du knappt kommer kunna röra dig 🙂 träna ändå, det går bort fortare då! sen är inte stretchingen nödvändig om du kör uppvärmingsset vilket jag verkligen rekommenderar...
Drick mkt vatten... 2-3 liter per dag hellst (musklerna består av 70% av vatten) och innan du kör ditt pass så bör du äta och även efter..
(rätt) Mat, vatten, sömn är lika viktigt som själva träningen...
http://www.ast-ss.se är bra.
mmm jo men inte för tätt in på tränigen, ser mest roligt ut med folk som kränger i sig en banan eller annat innan ett pass :)... Var tror du blodet tar vägen om du äter innan tränigen? Magen.... dhooohh
1 Guest(s)