May 14, 2001
jag ska också sätta igång om ett par veckor öl kaggen börjar växa ganska ordentligt nu 😕
Tränar du bara styrka så käka massa pasta och grönsaker det räcker och tänk på att 80% av styrkan sitter i skallen.
Jag blir glad om jag kan reducera kaggen litta jag närmar mig 30 så gravitationen tycks öka hela tiden.
Ge fan i steroider bara jag har mist 1 polare pga sån skit det är inte värt det.
May 24, 2001
http://www.ast-ss.com/ Där har du bra kosttillskott. Men äter du bra och sådant så är det väldigt onödigt.
February 1, 2002
Näe.. jag har inge fett direkt på mig så det är muskelbygge för mig och kroppen behöver mer protein än jag orkar äta.. protein = muskler, muskler = protein 🙂
jag har så lite fett på mig så jag behöver gainers 🙂 (viktökning)
Vill du har bort magen så måste du göra av med dom kaorierna du äter och mer därtill... det är inte fettet i maten du blir fet av, det är kalorierna i fettet.. det är mycke mer kalorier i fett än annat så man behöver inte äta mycke fett för att bli tjock..
Det du ska göra är att gå ut o gå i rask takt en timme innan du äter frukost, och drick minst 4,5l vatten/dag det ska vara det bästa..
öl är inte så farligt egentligen men innehåller väldigt mycke kalorier..
en starköl t.ex innehåller 0,5g protein/100g och 0g fett och ca. 500(!) kalorier.
En normal människa ska hålla sig runt 2-3000 kalorier per dag (har jag för mig) .. o det är ju bara ett 6-pack 🙂
Ett tips! läs Max-OT på http://www.ast-ss.se
logga in längst upp till höger med pass: max2002
en suverän guide för den som vill ha snyggare kropp.. jag kör just nu
träningsschemat som han har gjort !
February 1, 2002
proteinerna är verkligen svindyra.. t.ex Whey protein som räcker 32 doseringar för 399:- och det ska man ta 2ggr om dagen.
399:- för 16 dagar = 25:- /dag = 9125:- /år och det är bara ett tillskott,
oftast ska det till nåt till med..
iof får man bättre resultat men.. man får verkligen betala för det.
August 7, 2001
tränar är väl klart man gör, men jag har då aldrig satt min fot på ett gym. själv så springer jag 7-15 km 2 gånger i veckan typ. kosttillskott? det är nog bara dyrt å funkar inte så bra. själv lever jag på en kost bestående av kött, potatis å mjölk typ. (om man bortser från kaffet å colan). fast idag gjorde jag ett undantag. stekt fläsk å bruna bönor. täcket kommer att sväva en halvmeter över sängen X)
August 7, 2001
man tränar väl inte för att bli större? det är rätt tolv att göra det. om man är stor så skall man vara det för att man jobbar i skogen å drar upp granar med händerna typ. att sitta å svettas på ett gym är inte fräckt. man tränar väl för att må bra? fast det är ju upp till en själv. fast jag tycker nog att det är rätt så fåfängt att träna för att bli biff. Som att sminka sig, fast värre. män skall inte vara fåfänga, dom skall vara manliga och må bra! 🙂 dessutom så kan man nog få i sig dom ämnena i den vanliga kosten, bara man ser till att käka rätt grejjer. kött å mjölk typ å kanske nån sorts grönsak då å då 🙂
February 1, 2002
tjaa.. inte för att ja mår så dåligt när jag sitter vid datorn men jag mår knappast sämre på gymmet!! o visst, det bror på hur man vill se ut själv men det går absolut inte att jämnföra med att sminka sig..
För mig, att se ut som en pinne *urk*
att ha ringar på magen *urk*
att ha en stabil o snygg kropp som man trivs själv med..*yay*
japp, men tränar man 5ggr i veckan som mitt program ser ut nu så behöver man mer än man kan sätta i sig..
March 17, 2002
Ska ju börja träna sen, går i samma fotspår som min bror.
Just nu väger han 100 KG muskler, nästan inge fett i kroppen.
Och idag stack han till Göteborg för att vara med på ett träningsläger som TwinLab ordnade, TwinLab sponsrar alltså min bror.
Oldschool member since 2002.
March 17, 2002
Starscream wrote: proteinerna är verkligen svindyra.. t.ex Whey protein som räcker 32 doseringar för 399:- och det ska man ta 2ggr om dagen.
399:- för 16 dagar = 25:- /dag = 9125:- /år och det är bara ett tillskott,
oftast ska det till nåt till med..iof får man bättre resultat men.. man får verkligen betala för det.
Min brorsa köpte allt detta för egna pengar innan han blev sponsrad, men nu behöver han inte oroa sig om pengar!
Oldschool member since 2002.
February 1, 2002
nej har inte tränat i flera år men tränar efter ett program som är så.. får bättre intensivitet om man bara tränar en muskelgrupp per dag vissa dagar, sen efter 4 veckor är det 3 lediga dagar.. o.s.v.
SLim_Shady: du verkar inte veta nåt mer än min mormor.. 1½h är egentligen för mycket... 30-40min ska ett pass ligga på..
du? kanske tränar så men det ger inte maximal muskeltillväxt.. och muskler växer inte när du tränar, det är under återupphämtningen.
(hehe, helt fel ställa o posta såna här inlägg, hittade ett bättre på kolozzeum)
October 8, 2001
Tränar också en del fast mest för motion.
har tänkt börja köra efter Max-OT guiden.
förr körde man mer styrke och då fick man en jevla vikt ökning, sen på senare tid la man av och då fick man lite öl mage, så en massa tunga kilo muskle + med öl kagge så blev man ganska tung på vågen uppemot 115 kilo... men man känner sig ju inte tung eller seg nått iaf, men ska nog börja igen flickvännen börjar klaga på kaggen 🙂
1 Guest(s)