May 6, 2001
Blir så jävla förbannad på såna som Starscream, som tror att det är grymma för att dem här börjat hårdträna fem dar i veckan, vem är det som säger att du ska börja så? Den som sagt det om det inte är din jävla farsa eller nån så måste den personen iaf vara HELT puckad och spinkig!
February 1, 2002
Slim.. kan du ge fan o skriva här nu om du blir så förbannad??? ta o sansa dig o disskutera som normalt folk.
vem har sagt att jag tränar så hårt för jag är där mån-fre?? jag går dit o följer ett program (Max-OT)... för jag trivs o är social.. + att jag varken vill se ut som en pinne eller boll... som föregående talare säger.
June 17, 2001
Jag märker att denna tråden börjar spåra ut.
Men jag vill inte låsa den för det är igentligen ett kul ämne eftersom jag själv ska hoppa på gymmet vilken dag som hellst.
Och vi som tillbringar mycket tid framför skärmarna (nu talar jag nog för de flesta här) vill ha lite nybörjartips så att man kommer igång på rätt sätt.
Hur ska man påbörja en träning som inte ger MEGA muskler?
Någon som har några bra tips, eller ev. bra program (not software) 🙂
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
February 1, 2002
WIGGER: Ett program som du kan forma som du vill är Max-OT, om du vill ha lagomt med muskler så tar du lite lättare vikt och höjer antalen reps (antalet gånger du lyfter tyngden) du överbelastar muskeln mindre och får inte lika snabb muskeltillväxt.. jätte lärorik läsning! gå in på http://www.ast-ss-se och längst upp till höger loggar du in med: max2002
Att ha en träningskompis underlättar ofta!
November 22, 2001
[NH wrote: WIGGER]Hur ska man påbörja en träning som inte ger MEGA muskler?
Variation. Jag tränar gym 2-3 gånger i veckan. Sen så sticker man ut o springer någon 1-2 gånger. O dra sen gärna ihop ett gäng o spela fotboll eller liknande. Kanske ta ett par längder simning oxå.
Är du spinkigt byggd så kanske du ska ta lite mer gym o mindre "motion".
O tvärtom ifall du ligger lite plus.
Mat e självklart viktigt att tänka på. Ät regelbundet o "vanlig" mat. Jag har fått rådet att äta ca 1 timme före gym o ca 2 timmar före annan träning. Sen senast ½ timme efter träning så bör man få i sig någon protein-rik föda.
För att få "megamuskler" som du skriver måste du verkligen anstränga dig, äta väldigt rätt, antagligen med extra tillskott o träna stenhårt, om du inte har enormt bra anlag då.
Sök på "fitness" på google så får du fram mängder med bra sidor.
1 Guest(s)