February 12, 2002
NH|Falcon wrote:
För det första brukar inte jag gå runt och ha den raggningsrepliken...
Och för det andra så är reaktionen...
byxor av och >[Image Can Not Be Found]
Nja om man kan backa upp det är det en rakningsreplik som kan fugera på vissa brudar. Men visst kan det vara att föredra att sköta det på ett lite finare sätt.
Om högst en månad (förhoppningsvis) bor jag inne i Skellefteå och då ska jag börja syrketränat . Men då har jag inte syrketränat sen i april och inte rört på mig alls i ca 3 månader.
Hur ska det gå? Kommer att vara helt död efter första passet.
Men hur ska jag göra då ska jag ta det lung första gången efter en så långt uppehåll eller bara värma upp å köra på?
Dagen efter innan jag fått träningsvärk (brukar ta 2 dagar för mig att få det) ska jag gå och gymma igen då och hur hårt ska jag köra då?
December 15, 2002
jag tränar 2 ggr i veckan och jag tycker det är jätteroligt! Det roligaste är ju att köra knäböj 🙂
BTW min polare kan inte fatta att jag kör det om och om igen, han tycker det är tråkigt som bara den
Självklart så kör jag inte enbart knäböj, men det är iaf det roligaste momentet tycker jag.
February 12, 2002
GoggeL wrote: jag tränar 2 ggr i veckan och jag tycker det är jätteroligt! Det roligaste är ju att köra knäböj 🙂
BTW min polare kan inte fatta att jag kör det om och om igen, han tycker det är tråkigt som bara denSjälvklart så kör jag inte enbart knäböj, men det är iaf det roligaste momentet tycker jag.
Det enda som är roligt på gymm är att känna musklerna sväll och spana in snygga brudar..
December 31, 2001
En del tajsta slynor finns det allt på gymen 😀
Ett bra sätt att komma igång med en bra träning är att be en instruktör skriva ett träningsprogram åt dig. eller att du skriver ditt eget.
På det sätter får du en striktare träning. Du kan även börja gå på protein pulver eller kreatin funkar utmärk.
February 12, 2002
oxiswoofer wrote: ahh...snygga brudar e andra anledningen till att gå på gym...shiit.....tror jag har sett några utav modellerna från pxlbabes.com där jag gymmar....shiit...
Trevlig sida det där du.. 😀
OT.
Skrev å fråga en av tjejerna en sak jag alltid undrat.. 😀
---
En sak jag alltid undrat över men aldrig frågat.
På sånna här sidor vem är det som tar bilderna på er? Ber ni morsan eller en kompis? Hur frågar ni?
"Hye morsan kan du ta ett par sexiga bilder på mig jag ska lägga ut på internet?"
---
Fint va? Undrar vad jag får för svar?
February 1, 2002
GoggeL wrote: jag tränar 2 ggr i veckan och jag tycker det är jätteroligt! Det roligaste är ju att köra knäböj 🙂
BTW min polare kan inte fatta att jag kör det om och om igen, han tycker det är tråkigt som bara denSjälvklart så kör jag inte enbart knäböj, men det är iaf det roligaste momentet tycker jag.
hehe.. jag tycker också det är rätt tråkig övning men bra som bara fan 🙂
Rak skivstångscurl är min absoluta favorit, sen incline press.. och militärpress..
August 16, 2002
varför skulle du egentligen vilja träna bara armarna? få högre frag rate i cs/q3/ut2k3???
ne skoja bara...
men jag tyker du ska gå till ett gym, när man ska börja träna där kan man ofta få gratis rådgivning av nån stor muskelbyggare eller sexig aerobics brud som förklarar hur det står till med saker...
2 Guest(s)