August 10, 2001
Ja då menar jag inte vanliga gummiband, hehe. Utan sådana där tjocka med handtag som man fäster i en dörr och drar mer.
Jag skulle vilja se en sida på nätet som tar upp övningar man kan göra, gärna med illustrationer eller videosnuttar. Någon som har URL? Vore jättetacksam!
mvh
"Agathorn"
July 18, 2003
http://www.tvshop.se är den rätta länken för dig, i'm asure 😉
February 1, 2002
Öwall wrote: en kompis till mig gjorde detta med en spindelkrok eller vad det heter (en slags resår med krokar)
Den rätades ut av kraften, lossnade och flög in i hans öga.
Skulle gärna skrattat åt det, men det kändes inte riktigt rätt =/
(han blev inte allvarligt skadad)
July 19, 2001
Super-Svensson wrote: Haha, inte för att vara taskig, men..
Det där är ju värsta j**la tvshop-skiten, känn dig lurad och köp ett årskort på gym istället
Äh, känn dig lurad. Ta en cykeltur istället.. Varför ta bilen till gymmet och sitta inne i en svettig lokal och trampa på en leksakscykel?
April 18, 2003
Catstyle wrote: Det är lite komiskt när någon tar bilen till gymmet faktiskt 😉
Bor mitt i stan, bredvid ett gym, ganska skoj att se hur illa dom parkerar för att komma så nära som möjligt, kunde dom skulle dom nog parkera inne i omklädningsrummet på en gång. Iofs så blockerar dom våra parkeringar i sin iver att slippa gå, och då är det väl inte så skoj. Har haft många heta disskusioner med såna nötter, för till saken hör att inte ens hundra meter bort och inom synhåll för gymmet så finns det alltid lediga parkeringar, har iaf fler än en gång påpekat det självklara för dom man lyckats få tag i att om dom parkerade lite längre ifrån så skulle dom ju klara sej utan gymmet, dom skulle få träning ändå... plus att dom skulle spara in gympengarna...
2 Guest(s)