August 11, 2001
Min subwoofer har slutat fungera!
Dioden som normalt lyser grönt bak på subban lyser numera rött. Har stängt av och låtit den stå avstängd i ett dygn men, den lyser fortfarande rött.
Känner jag på elementet så vibrerar det svagt, så signal verkar gå fram iaf.
Vad tror ni det kan vara för fel?
Har bytt säkringen, men det lyser fortfarande rött.
March 14, 2001
Ja det kan ju vara mer eller mindre vad som helst och eftersom du inte skriver vilken tillverkare och modell det är så kan ingen säga varför den röda lampan lyser.
Sök själv efter tillverkaren och modellen och se om du hittar någon manual eller liknande som visar varför den lyser rött.
August 11, 2001
Kan berätta att jag nu provat med en kompis subba, och med den så funkar allt. Har hittat en XTC 99W10 begagnad för 1700:-. Är det ett okej pris. Dessutom har jag nu en subba hemma på prov. BRL:s eget märke System One. En tiotummare för 1998:-.
Vad tycker ni om dessa?
March 5, 2002
Holetaker wrote: Kan berätta att jag nu provat med en kompis subba, och med den så funkar allt. Har hittat en XTC 99W10 begagnad för 1700:-. Är det ett okej pris. Dessutom har jag nu en subba hemma på prov. BRL:s eget märke System One. En tiotummare för 1998:-.
Vad tycker ni om dessa?
Om du menar XTZ, så slå till! Sök på XTZ's subwooers på http://www.prisjakt.nu !
1 Guest(s)