June 23, 2002
Pojo wrote: En sak som jag undrar läser nån det som står eller mera aftonbladet läsning.
20 män..... ANTIPIRATBYRÅN.....
Männen kommer inte från antipiratbyrån osv........ (Om man läser typ lite så ser man det.)
Nähä? Men jag är ganska säker på att det är APB som drog igång det hela. Sen är det riktigt skrattretande att det är åtta låtar/album och några filmer de är ute efter.
Stort skämt. 🙄
November 26, 2002
Sorry om den är gammal:
December 28, 2003
John_lz wrote: Sorry om den är gammal:
Haha, helt underbar...
August 27, 2003
Fast de var inte helt ute och cycklade...
February 4, 2005
Jag tycker nästan dem är som en egen polis, typ gestapo.
När jag gjort min stadskup, då ska politiker inte få rösta om saker som dem inte vet ett piss om (tex kärnkraften).
Om nu internet är så stort problem varför skjuta upp lagen om "nerladdning förbjuden"?
Och jag hoppas då verkligen INTE dem säger Ja till mjukvarupatent!
Så vilka är med mig? 😛
September 16, 2002
Sions wrote: Jag tycker nästan dem är som en egen polis, typ gestapo.
När jag gjort min stadskup, då ska politiker inte få rösta om saker som dem inte vet ett piss om (tex kärnkraften).
Om nu internet är så stort problem varför skjuta upp lagen om "nerladdning förbjuden"?
Och jag hoppas då verkligen INTE dem säger Ja till mjukvarupatent!
Så vilka är med mig? 😛
Jag har redan ett organiserat nätverk.
Together we shall stand united!
Kanske dags att fundera över om man över huvet taget ska ha internet..Vore kanske en grej om alla sade upp sina abbonemang samtidigt??
Skulle nog rubba infrastrukturen och statskassan rejält det..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 14, 2004
ilg@dd wrote: Kanske dags att fundera över om man över huvet taget ska ha internet..Vore kanske en grej om alla sade upp sina abbonemang samtidigt??
Skulle nog rubba infrastrukturen och statskassan rejält det..
Jag tror personligen att vi behöver en stark infrastruktur och en stabil statskassa så jag tänker då ha kavr mitt bredband 😛
July 18, 2001
"Vi kommer att begära ett högt skadestånd. Hur mycket vet vi inte idag, men när det gäller spel och film så yrkar vi sannolikt motsvarande vad interneträttigheterna skulle kosta. Det är några miljoner per film, säger Pontén."
hur kan dom göra det? de har väll inte rätt att stämma nån å få pengar bara för att den brutit mot lagen?
March 14, 2004
whoracle wrote: "Vi kommer att begära ett högt skadestånd. Hur mycket vet vi inte idag, men när det gäller spel och film så yrkar vi sannolikt motsvarande vad interneträttigheterna skulle kosta. Det är några miljoner per film, säger Pontén."
hur kan dom göra det? de har väll inte rätt att stämma nån å få pengar bara för att den brutit mot lagen?
För att ha delat ut en film och kanske en har laddat hem den?
May 17, 2004
whoracle wrote: "Vi kommer att begära ett högt skadestånd. Hur mycket vet vi inte idag, men när det gäller spel och film så yrkar vi sannolikt motsvarande vad interneträttigheterna skulle kosta. Det är några miljoner per film, säger Pontén."
ersättningar för den förlorade inkomsten för företagen antar jag...
March 14, 2004
http://www.hbs.edu/about/news/.....aring.html
Låt det tala för sig själv.
2 Guest(s)