January 20, 2003
Kommer inte ihåg namnet på det men börja gärna vid bungy-tornet, ett litet ställe med skandinaviska servitörer.
Sen hittar man strippbarer i nästan varje hörn men det är inte mycket att se på där tyvärr.
Annars är det väl beachen som gäller.
Vill du se hur verkligheten ser ut i Bulgarien så rekommenderar jag att ni tar en liten tur i Bourgas, undvik käket där dock 😛
Lazur, well liknar mer ett rave-party än någonting annat, sen så är stranden packad med lite mindre ställen man kan testa.
June 23, 2002
Förkrök på La Perla är givet. 😉
Man kan variera nån dag också och börja på små grodorna med massa tequilashots.
Akta er för hororna, jobbiga jävlar.
Maten är inge vidare, men den går att äta. Ta med diarrétabletter, samarin skulle jag också tamed. Se till att inte glida runt själv mitt i natten på stan, det kan inte sluta bra.
Var där förra året, var rejält med röj vill jag lova.
January 20, 2003
macrus wrote: Förkrök på La Perla är givet. 😉
Man kan variera nån dag också och börja på små grodorna med massa tequilashots.Akta er för hororna, jobbiga j**lar.
Maten är inge vidare, men den går att äta. Ta med diarrétabletter, samarin skulle jag också tamed. Se till att inte glida runt själv mitt i natten på stan, det kan inte sluta bra.Var där förra året, var rejält med röj vill jag lova.
Så var det stället hette ja 🙂
Angående maten så var det bland det bästa jag käkat ärligt talat, i sunny beach då, inte utanför 🙂
I princip all större ställen runt stranden har jävligt god biff, ingen av oss som var där fick några besvär pga maten, käkade även kycklingkebab från random kiosker 😛
February 4, 2003
Akta dig för Grabarnas bus jävla påhitt som kostar skjortan 🙂
Och se undan från hororna. De är påstridiga som fan. Fick ryta till ett par gånger, för jag gjorde misstaget att gå hem full själv en natt vid 5 snårtet på morgonen och då kom 4-5 stycken tjejer på mig (äckliga, utan tänder!).. Försöker vara snäll (som den svensk man är) och be dom sluta. Men de började liksom rota i fickorna, så fick mer eller mindre putta bort dom.
June 23, 2002
Dehman wrote: Ska också dit i sommar, varit där en gång tidigare. Väldigt trevligt ställe, kycklingkebaben på beachen är oslagbar.
Oh, kycklingkebab är ju en av höjdpunkterna ja. Fan så god den är. 😀
Vissa i kebabståden är så sköna också, kan några svenska ord och försöker skoja till det.
Själv drar man till Alcudia 2veckor i sommar, bokade igår. 🙂
May 27, 2004
Dry_Ice wrote: Oj... Hur gammal är du?
Snittålder ligger nog på 17 där just nu, var där förra året och då var det relativt ungt folk så att säga. Stan är kaos :S...
Ett bra ställe är i alla fall Las Palmas, håll dig borta från Lazur (!)
Hoppas du får det roligt där i alla fall!
Är 87a men jag åker i början på juli. Så då har ju alla som slutat gymnasiet redan varigt där. Har gjort lumpen så är ca ett 50tal från kompaniet som ska ner dit men jag valde att boka med mina "vanliga" polare.
Hur mycket cash gör man av med därne per dag? pris att gå in på klubbarna? pris för alkohol?
February 4, 2003
Haha. Ja. För 4000kr så levde jag som en kung där nere en vecka + att jag sista dagen typ sprätte iväg 800 spänn på piratfilm tror jag 🙂
Så 500kr per dag gör verkligen att du kan leva som en kung i Sunny Beach. Då åt man ute hela tiden, när man var hungrig. Drack ute. Festade ute. Åkte taxi, kollade på strippor (en gång! haha), hoppade bungy jump, åkte vatten-scooter eller vad skiten heter och allt sånt. Som sagt, du lever som en kung och äter riktigt riktigt gott, och dricker fint 🙂
June 23, 2002
davidhellmyrs wrote: Haha. Ja. För 4000kr så levde jag som en kung där nere en vecka + att jag sista dagen typ sprätte iväg 800 spänn på piratfilm tror jag 🙂
Så 500kr per dag gör verkligen att du kan leva som en kung i Sunny Beach. Då åt man ute hela tiden, när man var hungrig. Drack ute. Festade ute. Åkte taxi, kollade på strippor (en gång! haha), hoppade bungy jump, åkte vatten-scooter eller vad skiten heter och allt sånt. Som sagt, du lever som en kung och äter riktigt riktigt gott, och dricker fint 🙂
Äter riktigt gott?
Shit, vad jag måste missat alla de ställene. Jag tyckte inte maten var speciellt god, men inte äcklig heller. Gick helt klart att äta, men ingen smaksensation. När man hade käkat på donken vände magen på sig, fyfan vad jag fick ont i magen efter man hade käkat där. 😀
March 10, 2002
macrus wrote: Äter riktigt gott?
Shit, vad jag måste missat alla de ställene. Jag tyckte inte maten var speciellt god, men inte äcklig heller. Gick helt klart att äta, men ingen smaksensation. När man hade käkat på donken vände magen på sig, fyfan vad jag fick ont i magen efter man hade käkat där. 😀
Lär ju käka kycklingkebab varje dag, sen finns ju donkan också. 🙂
February 1, 2002
Dry_Ice wrote: Oj... Hur gammal är du?
Snittålder ligger nog på 17 där just nu, var där förra året och då var det relativt ungt folk så att säga. Stan är kaos :S...
Ett bra ställe är i alla fall Las Palmas, håll dig borta från Lazur (!)
Hoppas du får det roligt där i alla fall!
Då är ju den södra delen av ön bättre..
February 4, 2003
macrus wrote: [quote=davidhellmyrs]Haha. Ja. För 4000kr så levde jag som en kung där nere en vecka + att jag sista dagen typ sprätte iväg 800 spänn på piratfilm tror jag 🙂
Äter riktigt gott?
Vi hittade en kanon-resturang typ en bit ifrån stan. Var alltid en jävla kö för att komma in där. Den fanns typ 1.5 km ovanför flowerstreet (vet inte hur man ska förklara det, men inte 1.5 km från sidan där havet var, utan där uppe vid stora vägen / nån strippklubb).
Lyckades komma överens med en vakt där en dag, eftersom jag köpt solbrillor i ett stånt som han tyckte var jävligt balla, så jag snackade med han och av nån anledning så gillade han oss, och ville snacka en hel del om typ "sverige" och sånt (lära sig ord).
Därefter åt vi ofta där inne. Och där var det gott i alla fall. Riktigt riktigt gott 🙂
2 Guest(s)