July 13, 2002
BelGarath wrote: RoxL är 15 år. Han registrerade sig här på NH för att få ut sin ilska över att han själv är en patetiskt nolla utan vänner, på internet kan han låtsas vara någon han inte är.
Min teori...
Eller nån inbiten Nh:are som är för feg för att uttala sig med sitt riktiga nick...
November 29, 2001
Elias667 wrote: [quote=BelGarath]RoxL är 15 år. Han registrerade sig här på NH för att få ut sin ilska över att han själv är en patetiskt nolla utan vänner, på internet kan han låtsas vara någon han inte är.
Min teori...
Eller nån inbiten Nh:are som är för feg för att uttala sig med sitt riktiga nick...
attans du avslöjade mig
August 16, 2002
jag strulade med min syrras bästa kompis som är 15 bast... fett lyckat!
ne men asså dom va typ här hemma hos oss, sen skulle vi lira ölspelet, fast efter ett tag blev reglerna för svåra så vi bara söp... sen efter ett tag typ masserade hon min dick o sen strulade vi lite... sen lacka min syrra ur o slängde typ ett glas i väggen eller nåt...
February 16, 2004
keffing wrote: jag strulade med min syrras bästa kompis som är 15 bast... fett lyckat!
ne men asså dom va typ här hemma hos oss, sen skulle vi lira ölspelet, fast efter ett tag blev reglerna för svåra så vi bara söp... sen efter ett tag typ masserade hon min dick o sen strulade vi lite... sen lacka min syrra ur o slängde typ ett glas i väggen eller nåt...
Men du fick ju massage. En poäng till dig resten glömt MEN endast 15 är ju lite ungt.
June 17, 2002
Pim_ wrote: 1500 spänn fattigare, inte helt återställd ännu och har antagligen förolämpat lika mkt folk (mest fä) som vanligt....
Är jag ett odrägligt svin? Kommer jag att göra om det? Älskar jag valborg? På samtliga frågor blir svaret ett ruggande JA.
Thats the Spirit... 8)
August 16, 2002
Pojo wrote: [quote=keffing]jag strulade med min syrras bästa kompis som är 15 bast... fett lyckat!
Men du fick ju massage. En poäng till dig resten glömt MEN endast 15 är ju lite ungt.
I swear, she was coming on to me! eller aa... fast asså hon fyller 16 i år, -88 alltså, o hon har världens snyggaste hår... det är typ långt o blont o nice, sen har hon nice ass också... o nice tits... fan niceare än min dreadlock-girlfriend som jag har nu...
August 16, 2002
MrWeizel wrote: [quote=keffing]fan niceare än min dreadlock-girlfriend som jag har nu...
HELIX dårå? :bgrin:
w00t? are there rumors on NH about me and HELIX? aja det är så att HELIX är min hemliga boytoy som jag "leker" med ibland, men min tjej är typ den som jag softar med...
2 Guest(s)