June 28, 2001
köp mkt olika saker och blanda.
av någon anledning så blir man fullare då.
eller så låt bli att äta på 12 timmar innan du ska supa, då jävlar slår spriten hårt.
en varm sommarkväll så satt jag och en till nisse i bilen och väntade på nisse nr 3 och 4.
ingen av oss hadde ätit mer än några mackor den dagen och var ganska hungriga, så öppnade vi var sin 50cl öl och helvete vad rolig vi kunde ha av den.
ca 5-10 min senare sprang vi runt på gräsmattan och lekte som barn.
vi blev alltså störtfulla på mindre än 10 min av en öl.
sådant inträffar inte ofta. :pidu:
November 22, 2001
NH|SiBBoR wrote: [quote=drotz2000]HAHA så du menar att du drack en halv 75:a utan att bli full?
Antar att det var vatten eller nåt i den då.
Instämmer > (*LOL*). kände knappt av den? tror säkert du blev fuller. iofs så skiter jag i vilket. krök på!
Tar man en halv 7'a i någorlunda vettigt tempo blir man inte särskilt full.
Om man tar den fort däremot kan det bli farligt.
Håller med de som skrivit att ni ska köpa ett lock öl och dela på.
Eller köp var sin koskenkorva och en schweppes (stava?) lemon o grogga.
August 20, 2001
Json_81 wrote: [quote=NH|SiBBoR][quote=drotz2000]HAHA så du menar att du drack en halv 75:a utan att bli full?
Antar att det var vatten eller nåt i den då.
Instämmer > (*LOL*). kände knappt av den? tror säkert du blev fuller. iofs så skiter jag i vilket. krök på!
Tar man en halv 7'a i någorlunda vettigt tempo blir man inte särskilt full.
Om man tar den fort däremot kan det bli farligt.
Håller med de som skrivit att ni ska köpa ett lock öl och dela på.
Eller köp var sin koskenkorva och en schweppes (stava?) lemon o grogga.
Man kan dra en liter billig ryska vodka utan att dö i alla fall
October 13, 2001
haha jo massa grymma svar här..
Men öl nä fy faan det smakar förjävligt.. Heinenken är okej bara.. hur det nu stavas..
Men cider är ju gott och farsan sa att 10 st slår som fan i hövvet.. men tänkte om man tar 7st bara o sen en halv 350 vodka.. det borde ge mer ?? Var längesen som fan jag var full nu.. tål mkt nog 🙄
March 10, 2002
smurfen- wrote: http://www.lunarstorm.se tror du passar in bättre där
hihi 😀
January 4, 2001
mikael_st wrote: Men lägg ner det med lunarstorm nu asså.. börjar gå en på nerverna 😛
Hade jag frågat på lunar hade la dem sagt ta en 3,5 + en cigg..Så kör på ny fråga.. kommer man bli full på 10st 7.0 cider ?
eller på 7st 7.0 cider + 175ml vodka ?
av 10st 7.0cider lär du bli rejält packad ifall det är 0,5liters...
men en halv 7:0a tycker jag inte är direkt mycket...
men det bästa är ju ifall du lär dig tycka om öl... 😉
April 5, 2003
Personligen gillar jag inte vodka, tycker smaksatta spriter är mycket godare, då menar jag givetvis dom som man känner nån smak av också...
Mitt tips får väl bli ett sexpack 7.2 öl, klämmer du ner dom på 1-1.5 timmar så lär du bli full, jag har iaf aldrig sett nån som inte blivit full på de, har däremot sett ett par dom slängt i sig ~50cl vodka utan att bli berörda.
4 Guest(s)