April 10, 2001
Smirnoff wrote:
WTF tog dom en diskmaskin? då är blåst.
och inte datorn?
..
hehehe jag kanske inte stavat rätt, men de va inte en diskmaskin,, näee hehee då hadde jag fan garvat läppen av mig, den e ju fan fastbyggd, (av mig) i dickbänken o väger en si så där 50pannor i alla fall..
Nej, en Sony diskman, alltså en bärbar cd-spelare.
November 29, 2001
Jag berättade ju innan om att jag haft inbrott i källaren....
var precis nere för att ställa ner några lådor.
Tycker det ser misstänkt tomt ut i vårt förråd när jag kommer ner men ser inte ETT ENDA tecken på att någon brutit sig in.
Sen när jag börjar rota inser jag att alla kartonger i källaren nu är tomma. ch att de plockat på sig en massa skit.
Alltså det fansn inget av direkt värde där: barnkläder från 80-talet, garn, tyg, gardinger o annan bråte. Plu en massa lådor. EN TV fanns där o den plockade de på sig förstås.
Jag misstänker att de lyckats montera ner hela dörren på nått sätt eftersom det inte syns någon fysisk åverkan någonstans.
Och jag tror (för att låta som om det är början av 1900-talet) att det är zigenare.
Vi hade en zigenarfamilj här som blev vräkta för några år sedan och sen dess har iaf snubben i familjen varit här tre gånger minst.
Passar också deras profil att sno kläder och annan bråte (ok förmodsfullt kanske det låter men så är det ju).
Ngon med tillgång till husets nycklar är det ju iaf så de lutar ju åt dem.
Inte så mycket som blev snott som jag är grinig över förtom TVn o den klarar jag mig utan (25 tums samsung från 98 ) men mest att jag får sån lust att bara ligga på lur där nere för att sen spöa skiten ur vem det än är som jävlas.
July 19, 2001
Det är nog barn som har brutit sig in.. Deras föräldrar lär ju märka om det står en ny stationär dator i deras rum.. Eller så blir dom bara glada..
Vi hade inbrott på mitt landställe i somras.. Dom snodde ganska många prylar men inte Amiga 1200:an *puh* Fast några sjuka saker dom snodde var mina badbyxor, vårat duschdrapperi och min neccesär med tandborstar!!!
Det var troligtvis Balter eftersom att dom hade skurit sig på dörren och det satt ett blondt hårstrå i dörren.. Men dom förstörde åtminstonde ingenting.. Fast om jag hade upptäckt dom hade jag slagit sönder benen på dom, bakbundit dom och skjutit dom med luftgevär tills polisen kom..
June 28, 2001
yeah det ligger i zigenarnas gener att plocka saker, ingen gillar dom altså =D
måste vara några jävligt konstiga folk som nallar ett dushdraperi och liknande , lr så kanske dom behövde ny plast över säterna i mercan.
själv hadde jag endast plockat på mig datorsaker, stereo saker & pengar, smycken o sån skit hadde jag lämnat, jobbigt o kränga.
och hadde offrena haft dåliga musikskivor hadde jag slängt in dom i väggen .
om jag hadde gort inbrott altså ! inte för jag gör det.
och goaste parfymen är ju klart van gils basic instinct Go som faun.
November 29, 2001
Mind wrote: yeah det ligger i zigenarnas gener att plocka saker, ingen gillar dom altså.
Efter att en zigenarfamilj rånat min kusins tvååriga son på hans badleksaker sneade jag helt, det har gjort mig förmodsfull som fan vilket är tråkigt.
Att sen en familj flyttar in här o sen snor saker i våra förråd gör inte saken bättre.
Inte heller när en heroinlangare som är zigernare flyttar in i området...
Men men, deras gener vettifan alltså, tror inte att det har så mycket med rasbiologi att göra 😉
hehe vi har väl inga mini-Hitlers på forumet hoppas jag?
*full som ett ägg*
2 Guest(s)