July 27, 2002
whak wrote: [quote=Lodisen][quote=mattan]Hmm, ingen aning...
Men, whatÂŽs the point? đ
Sluta röka kanske?
Men, whatÂŽs the point?
Svaga cigaretter luktar mindre, jag vill inte ha starka heller. Tjejen vill inte ha lukten. Annars hÄller jag mig till cigariller cigarrer och pipa.
February 1, 2002
whak wrote: [quote=Lodisen][quote=mattan]Hmm, ingen aning...
Sluta röka kanske?
Men, whatÂŽs the point?
Mkt av rökabstinensen sitter i skallen, bara dom gÄtt och hÄllt i den dÀr jÀkla pinnen och bolmat sÄ minskar suget.
Varför slutar snusarna snusa med en lĂ€kerol eller nĂ„t under lĂ€ppen.. đ samma sak.
November 29, 2003
Starscream wrote: [quote=whak][quote=Lodisen][quote=mattan]Hmm, ingen aning...
Sluta röka kanske?
Men, whatÂŽs the point?
Mkt av rökabstinensen sitter i skallen, bara dom gÄtt och hÄllt i den dÀr jÀkla pinnen och bolmat sÄ minskar suget.
Varför slutar snusarna snusa med en lĂ€kerol eller nĂ„t under lĂ€ppen.. đ samma sak.
Jo, men varför sluta med nÄgot som funkar?
August 15, 2005
Snorch wrote: [quote=nXsty][quote=whak]Jo, men varför sluta med nÄgot som funkar?
Fungerar? Vad syftar du pÄ? Att vara beroende av nikotin?
Precis, vad Àr det som fungerar? Blir du pigg eller nÄtt sÄnt?
Bara mesar som blir pÄverkad av sÄnt joll, mer Àn beroende..
Bara mesar som blir pĂ„verkade överhuvudtaget! JAG ĂR MAN! Jag kan dricka 3l lĂ€karsprit utan att bli pĂ„verkad för jag Ă€r man och cool.
November 29, 2003
Jag kanske var lite otydlig dÀr.
Man röker ju inte för att vara "cool", man röker för att det Àr gott. Nu röker jag inte sÄ speciellt ofta, hÀnder dock ibland. Men dÄ röker man för att det Àr "skönt".
Jag tycker man blir sÄ lugn och avslappnad.
Sen ni moralkÀrringar som babblar om att det Àr farligt osv osv, fasen man lever ju bara en gÄng, dÄ lÀr man vÀl njuta?
October 18, 2004
whak wrote: Jag kanske var lite otydlig dÀr.
Man röker ju inte för att vara "cool", man röker för att det Àr gott. Nu röker jag inte sÄ speciellt ofta, hÀnder dock ibland. Men dÄ röker man för att det Àr "skönt".
Jag tycker man blir sÄ lugn och avslappnad.
Sen ni moralkÀrringar som babblar om att det Àr farligt osv osv, fasen man lever ju bara en gÄng, dÄ lÀr man vÀl njuta?
Word!
November 5, 2001
Jonne88 wrote: helt seriöst sÄ Àr det nog ingen som tycker att det Àr GOTT att röka nÀr man provar första gÄngen. Utan jag tror att 999 av 1000 röker sin första cigarett för att vara cool...
Inte cool kanske utan nyfikenhet. Man ser att andra gör det och dÄ vill man ocksÄ prova. Men visst Àr det lite av en imagegrej ocksÄ.
1 Guest(s)