September 8, 2003
obelix wrote: Vänta tills den kommer ut, tvätta den och skruva tillbaka den...
Min fd svåger lyckades med bedriften att svälja sin ena guldtand när han var hos tandläkaren (dom tappade och han svalde den 😮 )...
Han vätade ett tag, den kom ut, han tvättade den, gav den till tandläkare som tvättade den igen, sedan stoppade dom in den på plats...
Han fick inga pussar av min syster på en lååååång tid framöver... [-X
Uhhh, skulle "nästan" hellre ta en ny även om det kostar..
June 23, 2002
keffing wrote: wtf jag skrev ett inlägg här förut men nu är det spårlöst försvunnet... skrev typ:
"it turned out that colic is contageous after all"
eller nåt
Du blandade inte ihop denna och https://www.nordichardware.se/.....hp?t=74565 då? 😉
September 17, 2003
obelix wrote: Vänta tills den kommer ut, tvätta den och skruva tillbaka den...
Min fd svåger lyckades med bedriften att svälja sin ena guldtand när han var hos tandläkaren (dom tappade och han svalde den 😮 )...
Han vätade ett tag, den kom ut, han tvättade den, gav den till tandläkare som tvättade den igen, sedan stoppade dom in den på plats...
hahhaa! jag tappade tandställningen jag hade förut i toaletten när jag pissade, tog upp den med toaborsten sen tvättade min mamma den och tvingade mej att använda den :cy: jag har inte varit mej själv sen dess.. (1996)
December 7, 2003
megaman_b wrote: [quote=obelix]Vänta tills den kommer ut, tvätta den och skruva tillbaka den...
hahhaa! jag tappade tandställningen jag hade förut i toaletten när jag pissade, tog upp den med toaborsten sen tvättade min mamma den och tvingade mej att använda den :cy: jag har inte varit mej själv sen dess.. (1996)
haha livet e hårt hårt säger jag
April 23, 2003
DeDeath wrote: [quote=Grayfox]Så ja skruven kom ut imorse 😉 jag bara hörde en kland i dasset så var det den!
Brydde mig inte o plocka upp den så den försvann!
weee
Haha grattis då... mun du skulle ha tagit en bild på den när den låg där i toan 😀 Som en trofe 🙄
Även om jag skulle ha gjort det så skulle ni nog tycke att det vääääldigt äckligt!
January 23, 2002
DeDeath wrote: [quote=megaman_b][quote=obelix]Vänta tills den kommer ut, tvätta den och skruva tillbaka den...
haha livet e hårt hårt säger jag
Min farsa har tappat en mobiltelefon i toaletten när han stod å pinka, den dog
Grattis till att skruven kom ut Grayfox 🙄
Edit: Mitt andra grattis på NH idag, det ena för att ett barn är på väg och det andra för att någon sket ut en skruv, likheter? Hmm... 😕
April 23, 2003
Timmy wrote: [quote=Steel] Edit: Mitt andra grattis på NH idag, det ena för att ett barn är på väg och det andra för att någon sket ut en skruv, likheter? Hmm... 😕
Hahaha!
Men skönt att höra att den kom ut, GF.
Hehe tack vi kan ta det meer detaljerat via msn om du vill
1 Guest(s)