October 18, 2006
Nog för att jag visste att folk i småstäder är svältfödda på underhållning men att det var så här illa trodde jag aldrig.
Josey Wales wrote: Nog för att jag visste att folk i småstäder är svältfödda på underhållning men att det var så här illa trodde jag aldrig.
Ja, Ecce Homo och Snövit och sanningens vansinne nere i fjollträsk var ju mycket mer mättande finkultur..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
August 13, 2004
Josey Wales wrote: Och som vanligt så funkar inte ironi i skriven form.
Jag tänker inte göra det här till en Stockholm vs. Lapplandstråd så jag får väl be om ursäkt för att jag försökte vara rolig, det skall aldrig hända igen.
Det är nog ganska svårt att veta vad som är ironi i skriven form, eftersom förmodligen ingen här känner dig särskilt väl. Skall man då sitta och forska i dina tidigare inlägg för att försöka få reda på hur du är, om du är seriös eller ej? D;
Att sedan bli trött, uppgiven, desillusionerad, förvånad, förbryllad eller konfunderad över det är desto löjligare. :trans:
October 18, 2006
wojt wrote: [quote=Josey Wales]Och som vanligt så funkar inte ironi i skriven form.
Jag tänker inte göra det här till en Stockholm vs. Lapplandstråd så jag får väl be om ursäkt för att jag försökte vara rolig, det skall aldrig hända igen.
Det är nog ganska svårt att veta vad som är ironi i skriven form, eftersom förmodligen ingen här känner dig särskilt väl. Skall man då sitta och forska i dina tidigare inlägg för att försöka få reda på hur du är, om du är seriös eller ej? D;
Att sedan bli sentimental över det är desto löjligare. :trans:
Sentimental???
Trött, uppgiven, desillusionerad, förvånad, förbryllad eller konfunderad hade jag kunnat köpa, men sentimental, hur menar du?
August 13, 2004
Josey Wales wrote: [quote=wojt][quote=Josey Wales]Och som vanligt så funkar inte ironi i skriven form.
Att sedan bli sentimental över det är desto löjligare. :trans:
Sentimental???
Trött, uppgiven, desillusionerad, förvånad, förbryllad eller konfunderad hade jag kunnat köpa, men sentimental, hur menar du?
Jag har väl inte sagt något om sentimental? *Hänvisar till mitt förra inlägg*
😎
January 28, 2003
Eller när Pål Hollander fick filmstöd, åkte till Tallinn, satte på prostituerarade medans hans flickvän filmade och sedan kallade det konst. Underbart att värna om kulturell mångfald ibland 🙄
(Intressant nu också att hans söner försöker ta över stafettpinnen.)
2 Guest(s)