June 17, 2001
Jag ska dra och mecka lite med svärmors dator nu, tror ni att man får inte lite poäng om man fixar den?
Jag tror att det är deras agg som har laggt av och det går ju inte att fixa ikväll. Men då är den felsökt i alla fall
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 17, 2001
On 2001-10-01 19:57, jocke-s wrote:
Ta det nu lungt va.... 😛
Hitta inte på något dumt...
Vadå? Med svärmor eller? Niet tack.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
August 13, 2001
June 3, 2001
On 2001-10-02 19:07, Freek wrote:
Har du för mycket pengar kan du alltid slänga i 512mb ram och en ny 120g HD plus en ny processor och moderkort och säga att det är din tekninska kompetens som fixat så att datorn går LITE snabbare......
LOL!
Ja, då lär hon laga hans favorit middag varje gång dom hälsar på henne i ett års tid!
June 17, 2001
On 2001-10-02 19:07, Freek wrote:
Har du för mycket pengar kan du alltid slänga i 512mb ram och en ny 120g HD plus en ny processor och moderkort och säga att det är din tekninska kompetens som fixat så att datorn går LITE snabbare......
Yeah, nice... ska tänka på saken :hehe:
Jag har ju lite saker liggandes här och hela deras burk är på väg hit just i denna stund.
De e ingen som har lite 32mb eller 64mb ram liggandes hemma o skräpar? Sponsra mig och skicka dom till mig !!
/FD. Crew ffs
1 Guest(s)