June 27, 2002
Nån mer än jag som tycker det är lättar att läsa om ytan är lite grå aktig med svart text istället för denna jättevita?
Eller svart med grå text.
Jag msåte sitta och markera allt jag läser för att kunna läsa utan att få ont i ögonen.
Och då har jag provat med plattskärmar och allt utan att det skulle bli bättre.
May 19, 2003
Spinnjonte wrote: [quote=Vamp][quote=Spinnjonte]Ehh, är ni färgblinda? På denna sida är det ju en gråton och inte alls jättevitt.
Huvudsida med nyheter är Svart/Vit.
Jo, men nu skrevs det ju "denna" och det kan man väl mest tolka som den här forumsidan.
Jo, iofs, men ingen här är väl så dum att dom tror att forumet har helvit bakgrund... eller? *tittar mig omkring* :bgrin:
December 29, 2003
Vamp wrote: [quote=Spinnjonte][quote=Vamp][quote=Spinnjonte]Ehh, är ni färgblinda? På denna sida är det ju en gråton och inte alls jättevitt.
Huvudsida med nyheter är Svart/Vit.
Jo, men nu skrevs det ju "denna" och det kan man väl mest tolka som den här forumsidan.
Jo, iofs, men ingen här är väl så dum att dom tror att forumet har helvit bakgrund... eller? *tittar mig omkring* :bgrin:
Vad vet man, har man kanske lite konstiga inställningar på skärmen kan det nog se vitt ut....
Håller annars för övrigt med om att det blir skönare med en gråton som bakgrund. Kunde ju vart värre än svart/vitt oxå, gult/svart är väl det som har mest kontrast har jag för mig.
1 Guest(s)