October 22, 2002
http://www.aftonbladet.se/vss/.....71,00.html
Låter artikeln tala för sig själv...
February 12, 2003
Och hur mycket roll spelar det på en skala?
Kvinnor är mycket bättre på att hmm tex föda barn än killar och det är inget tjejerna går och ropar ut i tidningarna hela tiden.
Blir så trött på killar, alltid ska dom hålla på och bevisa och bevisa och ytterligare en gång till bevisa att dom kan något som är helt oväsentligt....................................................................................................................................................................................
June 28, 2001
hade kvinnor varit lite snabbare i svängarna så skulle allt vara bättre, min syrra tex kör i typ 80-90 på 110 vägar av anledningen att "man inte måste köra i 110 om man inte vill"...
självklart måste man inte det, men har man en hel bilkö efter sig så ska man inte bli förvånad om folk anser att man är ivägen.
btw, jag läste på AF om att rödhåriga kvinnor var dom bästa bilförarna i australien.
January 20, 2003
x-per wrote: [quote=pompougnac][quote=Marron]Att bara 40% klarar teorirovet bland tjejer tycker jag verkar jäkligt konstigt..
Jag som trodde tjejer var så pluggiga av sig 😉
Snarare lärarna som är överkåta av sig 😀
Ja faktiskt. En tekniklärare jag hade i högstadiet satte uppenbarligen betyg efter bröststorleken. Därav fick en puckad blondin bättre betyg än mig i teknik världshistoriens största skämt...
January 28, 2003
pompougnac wrote: Ja faktiskt. En tekniklärare jag hade i högstadiet satte uppenbarligen betyg efter bröststorleken. Därav fick en puckad blondin bättre betyg än mig i teknik världshistoriens största skämt...
Isf hade det varit en kille som fått bäst betyg i min klass [Image Can Not Be Found]
1 Guest(s)