March 21, 2003
MrWeizel wrote: [quote=pompougnac]Ja faktiskt. En tekniklärare jag hade i högstadiet satte uppenbarligen betyg efter bröststorleken. Därav fick en puckad blondin bättre betyg än mig i teknik världshistoriens största skämt...
Isf hade det varit en kille som fått bäst betyg i min klass [Image Can Not Be Found]
Jag hoppas för någon att du hade en kvinnlig lärare.... :bgrin:
October 22, 2002
Att kugga sig på teorin är ju bara SÅ slappt och slött att man inte borde få körkort för det.
Är det svårt att läsa en bok några gånger och sitta vid en dator som har exakt likadana frågor som kommer på provet?
Tänkte väl det.
Även om man har problem med att läsa så kan man ju ge fan i att boka en tid förens man kan det. Att många blir nervös är ju bara larvig..
March 10, 2002
MrWeizel wrote: [quote=pompougnac]Ja faktiskt. En tekniklärare jag hade i högstadiet satte uppenbarligen betyg efter bröststorleken. Därav fick en puckad blondin bättre betyg än mig i teknik världshistoriens största skämt...
Isf hade det varit en kille som fått bäst betyg i min klass [Image Can Not Be Found]
Tänk om han läser detta :bgrin:
February 1, 2002
fisken wrote: Att kugga sig på teorin är ju bara SÅ slappt och slött att man inte borde få körkort för det.
Är det svårt att läsa en bok några gånger och sitta vid en dator som har exakt likadana frågor som kommer på provet?
Tänkte väl det.
Även om man har problem med att läsa så kan man ju ge fan i att boka en tid förens man kan det. Att många blir nervös är ju bara larvig..
Japp håller med, förstår inte att man beställer tid om man inte kan det...
Att man blir nervös på uppkörningen är väl förståeligt men på skrivningen har man ju mkt tid på sig och kan relaxa..
Och att man blir nervös är ju ett tecken på att man är osäker på det man gör.
July 18, 2004
Oftast kör väl kvinnor mindre än männen.
Exakt, därav större andel män i olyckor.
Går inte på propagandan om att män står för största andelen olyckor, feminist propaganda.
Ungefär som när man "bevisar" löneskillnader utan att ta hänsyn till varken utbildning eller antalet jobbade timmar utan endast jämför bruttolöner rakt av.
January 28, 2003
pryx wrote:
Oftast kör väl kvinnor mindre än männen.
Exakt, därav större andel män i olyckor.
Går inte på propagandan om att män står för största andelen olyckor, feminist propaganda.
Ungefär som när man "bevisar" löneskillnader utan att ta hänsyn till varken utbildning eller antalet jobbade timmar utan endast jämför bruttolöner rakt av.
Jo, jag håller verkligen med dig. I genomsnitt så kör män över 15 gånger mer än kvinnor. Låter verkligen rimligt!
Det med löneskillnader håller jag med till en liten del, men försöker du verkligen få det till att män och kvinnor tjänar lika mycket, om man bara hade jämfört på "rätt" sätt?? :wide:
2 Guest(s)