November 8, 2002
http://www.aftonbladet.se/vss/.....54,00.html
jippii! hahaha arnold powahh! 😀
December 11, 2002
June 3, 2001
ando wrote: Jag tar hellre Gueno som världsherre än att Dolph blir Statsminister =D
Hmm.. ska införa fri fart på alla ställen jag tycker behöver det, saabar får inte köras mellan 03:00 och 05:00, utvalda personer slipper betala skatt och har gratis bensin resten av livet. 🙄
Det var väll allt..
January 28, 2003
Kenrih wrote: Dolph är en helt dum. Civilingenjör, kemiteknik på KTH. Bättre utbildning än nästan alla dagens politiker...
stämmer till hundra %.. han skulle dock hållt sig till kemitekniken 😀
alltså arnold som guvenör.. helt jävla sanslöst.. detta kan fan ´bara hände i usa...
men iofs så var det ju en B-Skådis som gav sovjet nådastöten, och var president i 8 år.. 😉
(Ronald Reagan)
March 20, 2001
MrWeizel wrote: [quote=Waco]Lite synd bara att han inte kan bli president..
hoppas du skämtar...
enda vettiga regeln i deras hela j**la författning när det gäller val
hoppas jag skämtar? Jag tror att arnold skulle vara ganska bra som president eftersom det inte går att muta han. Och om han skulle vara president så skulle han ju ha femtielva rådgivare så det skulle nog funka. Han eller Hillary Clinton.
July 19, 2001
MrWeizel wrote: [quote=Kenrih]Dolph är en helt dum. Civilingenjör, kemiteknik på KTH. Bättre utbildning än nästan alla dagens politiker...
stämmer till hundra %.. han skulle dock hållt sig till kemitekniken 😀
alltså arnold som guvenör.. helt j**la sanslöst.. detta kan fan ´bara hände i usa...
men iofs så var det ju en B-Skådis som gav sovjet nådastöten, och var president i 8 år.. 😉
(Ronald Reagan)
B skådis? Har du ens sett någon Reagan film??
Och vad är det som är fel med Arnold som guvenör??? Kan någon förklara?
1 Guest(s)