November 26, 2002
Iceman wrote: Jag med, det vankas nationellt prov snart...
Om man inte ska ha nationellt prov, så läser man Svenska A. Kolla på schemat annars så står det ju vilken kurs det är 🙂
jaja.. Det nationella provet är inte förrän i trean, så det är lite krångligt att hålla reda på om man läser Svenska A i ettan och tvåan eller bara ettan, och så vidare... 🙂
Men det är nog svenska B jag läser...
November 9, 2002
Öwall wrote: [quote=Xuestor]ich mit, har gjort Recensionen, nyss, inte roligt direkt =)
Recensionen? ingår det en sån i nationella provet??
Nja, skrev lite fel, men om vi snackar om samma så ska man göra ett referat om en lång jävla text och man ska alltid skriva allt rätt o blablabla. Men referat ska de va iaf, tror ja =)
BTW, nationellt prov har man väl i varje årskurs, eller kurs, om man inte läser en om året?
November 26, 2002
Xuestor wrote: [quote=Öwall][quote=Xuestor]ich mit, har gjort Recensionen, nyss, inte roligt direkt =)
Recensionen? ingår det en sån i nationella provet??
Nja, skrev lite fel, men om vi snackar om samma så ska man göra ett referat om en lång j**la text och man ska alltid skriva allt rätt o blablabla. Men referat ska de va iaf, tror ja =)
BTW, nationellt prov har man väl i varje årskurs, eller kurs, om man inte läser en om året?
Jag hoppas verkligen att det stannar vid ett nationellt prov per kurs...
1 Guest(s)