October 18, 2004
NidoKing wrote: [quote=abishai]Jag är väl inte direkt moderat men jag tycker det låter bra ändå, eller åtminstone ändra så det är "surfdatorer" som man kan hyra. Inget j**la spelpaket.
Håller med där. De senaste datorerna man skulle få köpa på mitt jobb var rena spelmaskiner. P4 3.8 - 1GB ram - ATI X850XT - 400GB hårddisk så jag tycker det borde finnas klenare alternativ.
Mjo.. farsan tog den, fast med 2gb ram och 500gig hdd..och 20"tft
Och min låtsasmorsa köpte också en.. fast bytte den mot min styvbrorsan amd 2800xp ti4200 dator.. gah..orättvist tycker jag:(
July 23, 2002
May 10, 2002
Drinitiev wrote: [quote=NidoKing][quote=abishai]Jag är väl inte direkt moderat men jag tycker det låter bra ändå, eller åtminstone ändra så det är "surfdatorer" som man kan hyra. Inget j**la spelpaket.
Håller med där. De senaste datorerna man skulle få köpa på mitt jobb var rena spelmaskiner. P4 3.8 - 1GB ram - ATI X850XT - 400GB hårddisk så jag tycker det borde finnas klenare alternativ.
Mjo.. farsan tog den, fast med 2gb ram och 500gig hdd..och 20"tft
Och min låtsasmorsa köpte också en.. fast bytte den mot min styvbrorsan amd 2800xp ti4200 dator.. gah..orättvist tycker jag:(
Precis! Varför i hela jävla helvete alltså? Det är rent löjligt! :arg:
3 Guest(s)