March 10, 2002
CoLiC wrote: Svenska filmer suger i 99% av fallen
The Whistler wrote: Jag klarar inte av svenska filmer. Den här verkar inte på något sätt bättre än den urusla Fucking Åmål.
Rånarna var inte så dåligt tycker jag.
Tycker inte heller någon av Beckfilmerna varit dåliga. De flesta filmer där Persbrandt är med i är ganska bra. 😉
November 25, 2003
November 29, 2001
Pim_ wrote: Inget slår introscenen till "Not another teen movie", känns bara fånigt när ngn annan försöker
den här filmen har ju inget med not another teen movie att göra, det är inte ens samma genre så varför jämföra?
"inget slår smaken av en Carslberg så därför ska jag inte köpa vattenskidor" typ
March 20, 2003
UndaC wrote: [quote=Pim_]Inget slår introscenen till "Not another teen movie", känns bara fånigt när ngn annan försöker
den här filmen har ju inget med not another teen movie att göra, det är inte ens samma genre så varför jämföra?
"inget slår smaken av en Carslberg så därför ska jag inte köpa vattenskidor" typ
Pinsamt, småbarn som utforskar snusk...
Jag jämför en scen med en annan, har ingen aning om vad filmen handlar om men alla verkar ju tycka att filmen är så grymt bra pga en 2min scen som inte ger en bild av filmen.
1 Guest(s)